Jump to content

[RDR] Sneeuw?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik zag in het opstarten van het spel, als je op start moet drukken en je multiplayer en singleplayer kan openen, bergen en pak sneeuw en het sneeuwde. Kan dat ook komen in de dorpen waar je in het begin bent? Ik weet zeker dat het sneeuw was en anders...........dan is dit topic niet geweest :D

Geplaatst:

Nee, dat is niet mogelijk... Het gebied waar dit bos in ligt (West Elizabeth) is pas te betreden rond het einde van de storyline. Na de missie An appointed time van Abraham Reyes om precies te zijn.

Geplaatst:

Ik ben nog in het begin van de storyline en ben al in een gebiedje met sneeuw geweest. Weet alleen niet meer precies waar het was.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben nog in het begin van de storyline en ben al in een gebiedje met sneeuw geweest. Weet alleen niet meer precies waar het was.

Volgens mij is dit toch echt niet mogelijk hoor... Het enige waar je in het begin rond kan lopen is New Austin en daar is geen enkel gebied met sneeuw. Je gaat over in het regenachtige gebied van Thieves Landing, maar de brug naar het deel met sneeuw is kapot en daar kan je dus niet heen. Het bos van Tall Trees is toch echt het enige gebied met sneeuw.

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

Volgens mij is dit toch echt niet mogelijk hoor... Het enige waar je in het begin rond kan lopen is New Austin en daar is geen enkel gebied met sneeuw. Je gaat over in het regenachtige gebied van Thieves Landing, maar de brug naar het deel met sneeuw is kapot en daar kan je dus niet heen. Het bos van Tall Trees is toch echt het enige gebied met sneeuw.

En ook jij hebt het verkeerd, in het noorden van Hennigan`s Stead ligt toch wel degelijk sneeuw. kijk maar eens op deze plek:

naamloos10.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Geplaatst:

Ik ook niet maar vanuit het zicht van North-Elizabeth over de rivier zie je wel degelijk sneeuw in Hennigans Stead :Y

Geplaatst:

Ik heb ergens gelezen (weet helaas niet meer waar) dat de seizoenen zich ook afwisselen. Dus dan zou je toch zeggen dat de sneeuw in de hoger liggende gedeeltes in de winter een dorpje zou moeten kunnen berijken :*D

Geplaatst:

Kan iemand die seizoenen bevestigen? Bij mijn spel zijn pas 40 dagen verstreken, dus nog 80 en dan weet ik of er seizoenen bijzitten :bonk:

Geplaatst:

Ik zit nu op 70 dagen, maar ik ben nog niks tegengekomen. Alleen weersveranderingen. Er zitten ook geen seizoenen in, zover ik weet.

Geplaatst:

70 dagen is nog geen 3 maanden. Om de drie maanden veranderd het seizoen(officeel)

Volgens mij begin je in de zomer(tis overal stralend weer, de bloemen bloeien) dus daarna zou je in de herfst moeten komen.

Let op de bomen :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...