Jump to content

te vaak achter de PC


K1pc0rn

Recommended Posts

Je hebt inderdaad gelijk, je moet zijn wie je bent, maar ik zou je inderdaad een computernerd vinden als je van 's morgens vroeg tot 's avonds laat erachter zit.

En weet je wat raar is? Mensen die veel achter de computer zitten hebben vaak een depressie of voelen zich buitengesloten. Jij misschien niet, maar ik durf te wedden dat minstens 45% van dit forum erg vaak achter de computer zit puur omdat ze a geen vrienden hebben of b in een depressie zitten. Ik probeer die mensen eruit te helpen en daarom begon ik ook over het punt van ''als je later op je leven vroeger terugkijkt''.

Meneertje de psycholoog, mensen die in een depressie zitten kan je niet in één hoopje gooien en met een enkele leus helpen.

Je doet me om de een of andere reden denken aan zo'n ex-homo. Die gaan ook allemaal hun wijsheid over de wereld verkondigen, hoe je opeens van homo- naar hetero-sexueel kunt "transformeren", en iedereen zich dan meteen gelukkiger voelt en blij, en alles is weer helemaal perfect. Ik vraag me af of jij, diep van binnen, gelukkig bent als je een ander bent.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FireFighter

    9

  • Grand Theft Auto TOM

    7

  • Teh_Ninja

    5

  • Hayte

    3

Nogal een bullshit verhaal dat als je lang achter de PC zit, je je hele leve verkloot. Ik zit gemiddeld lang op de computer denk ik, dus zo'n 2 tot 3 uur per dag, niet dat dit in de richting van jouw 4 tot 6 uur komt, maar dat terzijde. Aangezien ik naast de PC ook wel TV kijk en Game, wat alles bij elkaar denk ik wel 4-5 uur per dag is, wil dit niet zeggen dat ik vriendloos ben, want dat ben ik allesbehalve.

PC kan je toch wel combineren met sociale contacten? Kan je dat niet, ben je sociaal gestoord. En ga nou geen nep feiten verzinnen, want daarmee kom je echt niet verder. 45% van dit forum of geen vrienden, of een depressie, je weet dan wel dat je het over pak hem beet 40.000 man hebt? 40.000 man die op dit forum een depressie of geen vrienden hebben? Man, logisch nadenken en begrijpend lezen zijn de vakken waar jij in uitblinkt, of niet?

flippie flipt'm

_O_

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt inderdaad gelijk, je moet zijn wie je bent, maar ik zou je inderdaad een computernerd vinden als je van 's morgens vroeg tot 's avonds laat erachter zit.

En weet je wat raar is? Mensen die veel achter de computer zitten hebben vaak een depressie of voelen zich buitengesloten. Jij misschien niet, maar ik durf te wedden dat minstens 45% van dit forum erg vaak achter de computer zit puur omdat ze a geen vrienden hebben of b in een depressie zitten. Ik probeer die mensen eruit te helpen en daarom begon ik ook over het punt van ''als je later op je leven vroeger terugkijkt''.

Dat zal ze helpen, zeggen dat hun levensstijl slecht is en ze daarmee alleen maar meer de grond in boren. En 45% hier depressief? Het is hier niet emo-forum.org.

Ja, helemaal.

Je kan trouwens wel goed lezen! [/sarcasm]

Meneertje zegt eerst dat ik nutteloze dingen post en post nu zelf dit?

We gaan hier toch geen ruzie schoppen, hè? :sigaar:

Ik zou Flitskikker maar niet boosmaken hoor, dan ben je nog niet jarig. :N

Hayte: Ik val op vrouwen, sorry Hayte.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Dat jij ex-homo met jezelf associeert kan ik niets aan doen, al lijkt het me wel handig als je de gehele post leest.

@TS; heb je trouwens geen laptop ofzo die je stiekem mee naar bed kan nemen? :puh:

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

zwaaien.gif Hooi, ik computer 3 á 4 uur per dag. Ik ben een nerd. KOM OP ZEG. Ik computer omdat het mijn hobby is, ik probeer van alles uit, (VBS, VB, HTML, PHP, C++, PAWN, GTA MODS) nu ben ik een zielige depressieve levenloze nerd. Tut tut tut.

Ja, helemaal.

Je kan trouwens wel goed lezen! [/sarcasm]

Hou je grote mond nou eens jongedame. :@ Ik probeer gewoon duidelijk te maken dat je niet per se een nerd en depressief bent als je veel computert. Ik ben geen nerd en ook niet verslaafd e.d, ik kan best zonder een paar printplaatjes... Ik zou van de ene op de andere dag gewoon kunnen stoppen met 3 á 4 uur computeren..

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Beste FireFighter, als ik later op mijn leven terugkijk, zal ik gelukkig zijn. Ik zit heel veel achter de computer, omdat het mijn hobby is. Ben ik dan een computernerd? Misschien. Ben ik dan meteen zielig, en moet ik dan een sociaal leven gaan zoeken? Zeer zeker niet. Jij doet voor alsof veel achter de pc zitten gewoon tegen de regels van schepping is, ofzo. Als ik later op mijn leven terug kijk, kijk ik terug op iemand die gewoon graag achter de computer zat en op die manier zat te socializen met mensen die hij niet eens had gezien. Niet een of andere zielige gast die zichzelf ging omvormen in iets wat hij totaal niet wou zijn, gewoon omdat zijn vrienden zeggen dat het zielig is. Dat is denk ik namelijk hier het geval.

En het kan me ook geen ruk schelen of meiden mij leuk vinden (ik heb overigens wel een vriendin gehad), ik ga mij niet vervormen tot een ander dan wie ik ben zodat ik een meisje vrolijk kan maken, dat is gewoon lame en zielig.

Je hebt inderdaad gelijk, je moet zijn wie je bent, maar ik zou je inderdaad een computernerd vinden als je van 's morgens vroeg tot 's avonds laat erachter zit.

En weet je wat raar is? Mensen die veel achter de computer zitten hebben vaak een depressie of voelen zich buitengesloten. Jij misschien niet, maar ik durf te wedden dat minstens 45% van dit forum erg vaak achter de computer zit puur omdat ze a geen vrienden hebben of b in een depressie zitten. Ik probeer die mensen eruit te helpen en daarom begon ik ook over het punt van ''als je later op je leven vroeger terugkijkt''.

Ik dus in ieder geval niet.:t Ik heb vrienden en ik zit niet in een depressie.0_0

Je zit gewoon te generaliseren...:7 Wat jij denkt wat de redenen kunnen zijn van (té vaak achter de PC zitten) is niet altijd waar, hoor.:t Ik ken zat mensen die er langer achter zitten en toch gewoon vrienden hebben en geen depressie hebben.:duh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dus in ieder geval niet.:t Ik heb vrienden en ik zit niet in een depressie.0_0

Je zit gewoon te generaliseren...:7 Wat jij denkt wat de redenen kunnen zijn van (té vaak achter de PC zitten) is niet altijd waar, hoor.:t Ik ken zat mensen die er langer achter zitten en toch gewoon vrienden hebben en geen depressie hebben.:duh:

Veralgemenen zul je bedoelen. Spreek af met vrienden ofzo, of leer voor school. Atm heb ik examens, en dus zal ik niet vaak achter de pc zitten hé..:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je neemt jezelf in de maling. Ga zo door, dan kijk je vast leuk op je leven terug! :tu:

Ik ben niet zo iemand die die 6 uur per dag aan de computer zit omdat ik geen vrienden heb of een depressie, daarintegen heb ik genoeg vrienden en absoluut geen depressie! En naar jou mening heeft 45% van de forumleden een depressie of weinig/geen vrienden. Ik denk dat het veel minder is als 45%. De meeste mensen hier doen het als een hobby(net als ik), en 6 uur per dag aan de computer wil niet meteen zeggen dat ik 6 uur spellen speel. Ik ga later terug kijken op me leven als iemand die graag aan de computer zat, en niet als iemand die later terug kijkt en heel zijn leven verkloot is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dus in ieder geval niet.:t Ik heb vrienden en ik zit niet in een depressie.0_0

Je zit gewoon te generaliseren...:7 Wat jij denkt wat de redenen kunnen zijn van (té vaak achter de PC zitten) is niet altijd waar, hoor.:t Ik ken zat mensen die er langer achter zitten en toch gewoon vrienden hebben en geen depressie hebben.:duh:

Veralgemenen zul je bedoelen. Spreek af met vrienden ofzo, of leer voor school. Atm heb ik examens, en dus zal ik niet vaak achter de pc zitten hé..:puh:

Je weet hopelijk wel wat generaliseren is?:7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Met de vakantie zit ik vaak achter de PC en Playstation, ja. Drie tot acht uur. Maar dat betekent niet mijn hele vakantie. Met vrienden afspreken, vriendin afspreken, uitgaan, naar 't stad gaan, zwemmen, sporten, tv-kijken met familie,... Maar er zijn nu ook dagen waarop je acht uur op de PC zit, als je je verveelt ofzo. Elke dag afspreken is ook teveel voor me (ik ben een rustig persoon) maar bv. 2-4 dagen in de week (in de vakantie welteverstaan) acht uurtjes pc'en, geldt wel voor mij.

Eten en drinken doe ik niet achter PS of PC. Ik neem er rustig m'n tijd voor, zet even tv aan en blijf soms ook plakken aan de tv.

En wat dan nog, omdat ik enkele dagen per week acht uur achter de PC zit ben ik nog geen nerd. Er zijn gewoon dagen waarop je niet kan afspreken of niet wilt afspreken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik dus in ieder geval niet.:t Ik heb vrienden en ik zit niet in een depressie.0_0

Je zit gewoon te generaliseren...:7 Wat jij denkt wat de redenen kunnen zijn van (té vaak achter de PC zitten) is niet altijd waar, hoor.:t Ik ken zat mensen die er langer achter zitten en toch gewoon vrienden hebben en geen depressie hebben.:duh:

Veralgemenen zul je bedoelen. Spreek af met vrienden ofzo, of leer voor school. Atm heb ik examens, en dus zal ik niet vaak achter de pc zitten hé..:puh:

Neeh, jij hebt maar 4600 post! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...