KillerZero86 Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Ik heb nu de staillion die ik van Bonnie heb gehad en een paard dat ik gekocht heb. Als ik dat gekochte paard aanklik, hoe krijg ik dan die staillion weer terug? En hoe verkoop ik een paard? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Je kunt je gekochte paarden gewoon wisselen via het menu waar je al je items kunt terug vinden. Aangezien de stallion geen gekocht paard is kun je deze daar niet terug vinden, maar zal je hem (opnieuw) moeten vangen in het wild. Naar mijn weten kun je gekochte paarden niet ruilen of verkopen voor eventuele andere items. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Zijn de Kentucky Saddler en de Stallion niet hetzelfde paard? Reageren
Die Hard Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 (bewerkt) Eigenlijk is dat niet hetzelfde... Een stallion is Engels voor "hengst". Een hengst is een mannetjes-paard, maar er is nogal wat verwarring omdat Bonnie in de game de Kentucky Sadler een stallion noemde. Oftewel, het is een mannelijke Kentucky Sadler. Bewerkt: 3 juni 2010 door Die Hard Reageren
vice infernusX Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Als je een paard koopt kun je hem toch nooit kwijtraken aangezien je zo'n akte krijgt waarmee je hem altijd weer kunt aanroepen Reageren
Hayte Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Als je een paard koopt kun je hem toch nooit kwijtraken aangezien je zo'n akte krijgt waarmee je hem altijd weer kunt aanroepen Sta je goed voor leesvaardigheid? Het topic gaat daar niet over en in de openings post wordt het antwoord al gegeven op jouw vraag. Overigens kan je je huidig paard nog wel houden als je perongeluk een ander paard oproept via de akte, door je huidig paard gewoon te hitchen bij een save plek en dan te saven. Reageren
gta-mike Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Hoe kun je weten op welk paard je momenteel rijdt of welk paard je gevangen hebt? Ik ben bezig met het achievement om de drie paarden te temmen. Als ik bij mijn aktes kijk dan zie ik dat ik van de drie paarden al een akte heb, maar de achievement is niet behaald. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Hoe kun je weten op welk paard je momenteel rijdt of welk paard je gevangen hebt? Ik ben bezig met het achievement om de drie paarden te temmen. Als ik bij mijn aktes kijk dan zie ik dat ik van de drie paarden al een akte heb, maar de achievement is niet behaald. Je moet ze wel vangen en niet kopen. Reageren
gta-mike Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Hoe kun je weten op welk paard je momenteel rijdt of welk paard je gevangen hebt? Ik ben bezig met het achievement om de drie paarden te temmen. Als ik bij mijn aktes kijk dan zie ik dat ik van de drie paarden al een akte heb, maar de achievement is niet behaald. Je moet ze wel vangen en niet kopen. Ik dacht dat ik ze alle drie al gevangen had, maar de hungarian half-bred had ik zo te zien nog niet gevangen. Achievement gehaald. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Weet er iemand waar je de Kentucky Saddler en de Hungarian Half-blood kan vinden in het wild? Ik kan ze niet vinden. :$ Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Kentucky Saddler: Die krijg je al bij de missie met Bonnie waar je de stallion (goud) moet vinden in Cholla Springs. Hungarian Half-blood: Wit-paard. Ik heb hem gevonden onder Escalera (New Mexico). Als je op de kaart kijkt zie je ook een paarden-icon. Daar lopen ze. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 En hoe kun je aan de American Standardbred komen? Dat is namelijk een paard die ik graag wil. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Deze kun je vinden in West Elizabeth, vlakbij Beecher's Hope en rondom het gebied bij Tall Trees. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Deze kun je vinden in West Elizabeth, vlakbij Beecher's Hope en rondom het gebied bij Tall Trees. Maar dat is kei irritant zoeken... Moet je alle paarden goed controleren, want je ziet soms niet het verschil tussen een bruin paard en een zwarte... Maar heb jij die daar gevonden dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.