Jump to content

[RDR] Paarden

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu de staillion die ik van Bonnie heb gehad en een paard dat ik gekocht heb. Als ik dat gekochte paard aanklik, hoe krijg ik dan die staillion weer terug? En hoe verkoop ik een paard?

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Die Hard

8

• Grand Theft Auto TOM

7

• Kai-ShockWave

4

• End Of The Riot

4

Geplaatst:

Je kunt je gekochte paarden gewoon wisselen via het menu waar je al je items kunt terug vinden. Aangezien de stallion geen gekocht paard is kun je deze daar niet terug vinden, maar zal je hem (opnieuw) moeten vangen in het wild. Naar mijn weten kun je gekochte paarden niet ruilen of verkopen voor eventuele andere items.

Geplaatst: (bewerkt)

Eigenlijk is dat niet hetzelfde... Een stallion is Engels voor "hengst". Een hengst is een mannetjes-paard, maar er is nogal wat verwarring omdat Bonnie in de game de Kentucky Sadler een stallion noemde. Oftewel, het is een mannelijke Kentucky Sadler. :puh:

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

Als je een paard koopt kun je hem toch nooit kwijtraken aangezien je zo'n akte krijgt waarmee je hem altijd weer kunt aanroepen :?

Geplaatst:

Als je een paard koopt kun je hem toch nooit kwijtraken aangezien je zo'n akte krijgt waarmee je hem altijd weer kunt aanroepen :?

Sta je goed voor leesvaardigheid?

Het topic gaat daar niet over en in de openings post wordt het antwoord al gegeven op jouw vraag.

Overigens kan je je huidig paard nog wel houden als je perongeluk een ander paard oproept via de akte, door je huidig paard gewoon te hitchen bij een save plek en dan te saven.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoe kun je weten op welk paard je momenteel rijdt of welk paard je gevangen hebt?

Ik ben bezig met het achievement om de drie paarden te temmen.

Als ik bij mijn aktes kijk dan zie ik dat ik van de drie paarden al een akte heb, maar de achievement is niet behaald.

Geplaatst:

Hoe kun je weten op welk paard je momenteel rijdt of welk paard je gevangen hebt?

Als ik bij mijn aktes kijk dan zie ik dat ik van de drie paarden al een akte heb, maar de achievement is niet behaald.

Je moet ze wel vangen en niet kopen.

Geplaatst:

Je moet ze wel vangen en niet kopen.

Ik dacht dat ik ze alle drie al gevangen had, maar de hungarian half-bred had ik zo te zien nog niet gevangen.

Achievement gehaald. :)

Geplaatst:

Weet er iemand waar je de Kentucky Saddler en de Hungarian Half-blood kan vinden in het wild?

Ik kan ze niet vinden. :$

Geplaatst:

Kentucky Saddler: Die krijg je al bij de missie met Bonnie waar je de stallion (goud) moet vinden in Cholla Springs.

Hungarian Half-blood: Wit-paard. Ik heb hem gevonden onder Escalera (New Mexico). Als je op de kaart kijkt zie je ook een paarden-icon. Daar lopen ze.

Geplaatst:

En hoe kun je aan de American Standardbred komen? Dat is namelijk een paard die ik graag wil. :puh:

Geplaatst:

Deze kun je vinden in West Elizabeth, vlakbij Beecher's Hope en rondom het gebied bij Tall Trees.

Geplaatst:

Deze kun je vinden in West Elizabeth, vlakbij Beecher's Hope en rondom het gebied bij Tall Trees.

Maar dat is kei irritant zoeken... :7 Moet je alle paarden goed controleren, want je ziet soms niet het verschil tussen een bruin paard en een zwarte... Maar heb jij die daar gevonden dan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...