Jump to content

[RDR] Paarden

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze kun je vinden in West Elizabeth, vlakbij Beecher's Hope en rondom het gebied bij Tall Trees.

Maar dat is kei irritant zoeken... :7 Moet je alle paarden goed controleren, want je ziet soms niet het verschil tussen een bruin paard en een zwarte... Maar heb jij die daar gevonden dan?

tja 't is moeilijk om die echte zwarte te vinden.

Ik vind het jammer dat je niet ergens kunt zien met welk paard je rijd.

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Die Hard

8

• Grand Theft Auto TOM

7

• Kai-ShockWave

4

• End Of The Riot

4

Geplaatst:

Deze kun je vinden in West Elizabeth, vlakbij Beecher's Hope en rondom het gebied bij Tall Trees.

Maar dat is kei irritant zoeken... :7 Moet je alle paarden goed controleren, want je ziet soms niet het verschil tussen een bruin paard en een zwarte... Maar heb jij die daar gevonden dan?

Vind ik ook inderdaad. Ik zit nu trouwens te zoeken en ik kwam wel een zwarte tegen, maar deze had geen 'Fast Speed' ofwel hij was niet snel... En ik weet ook niet zeker of het hem was, want het paard had een witte bek.

Geplaatst:

Vind ik ook inderdaad. Ik zit nu trouwens te zoeken en ik kwam wel een zwarte tegen, maar deze had geen 'Fast Speed' ofwel hij was niet snel... En ik weet ook niet zeker of het hem was, want het paard had een witte bek.

De American Standardbred is compleet zwart, nergens heeft hij een andere kleur. De enige plaats waar ik ze kan vinden is onder Beecher's Hope, je eigen boerderij. Als ze er niet lopen, rij dan gewoon even weg en kom weer terug.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan dat beest echt niet vinden. Op die boerderij staat wel een paard, maar die is bruin.

Raad eens: ik heb die Trophie ervan gekregen en nu kan ik ze kopen! :dans: Maar een nadeel is weer dat ze echt zoveel kosten... :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ik heb een Hungarian Half-Blood gevonden in het Westen van Mexico, daar stikt het van de paarden. :puh:

Geplaatst:

Ey, ik wil graag weten welke paard jullie denken perfect voor mij zal zijn.

1. Ik heb ADHD.

2. Ik wil snel rijden, soms te snel en ik kan nooit wachten tot ik uiteindelijk op m'n locatie ben.

3. Ik ben al zeker 6 keer van mijn paard geflikkerd terwijl ik wist dat hij me waarschuwde.

4. Ik vindt donker mooi, ik ben Metallica fan dus ik hou veel van zwart en donkere kleuren.

Welke paard zal het beste bij mij passen?

Wat ik wil.

1. Snel.

2. Gevaarlijk uitziend of donker paard.

3. Hoog springen.

>>> Door Kai-ShockWave: Verplaatst. Topic is echt niet nodig. <<<

Geplaatst:

Wat ik wil.

1. Snel.

3. Hoog springen.

Als ik dat lijstje bekijk, is de American Standardbred ideaal voor jou. Waarom?

1. Het snelste paard van het spel (na de War Horse, maar die kan je niet krijgen tenzij je zo'n special-edition hebt).

2. Het is een compleet zwart paard.

Volgens mij springen alle paarden trouwens even hoog...

De American Standardbred kan gevonden worden in West-Elizabeth, om precies te zijn onder Beecher's Hope. Als ze er niet rondlopen, rij dan even een stukje weg en kom dan weer terug.

Wat ik wil.

1. Snel.

3. Hoog springen.

1. Het snelste paard van het spel (na de War Horse, maar die kan je niet krijgen tenzij je zo'n special-edition hebt).

De American Standardbred kan gevonden worden in West-Elizabeth, om precies te zijn onder Beecher's Hope. Als ze er niet rondlopen, rij dan even een stukje weg en kom dan weer terug.

Lopen ze in het wild????? :?:? Ben al die tijd geld aan het sparen en hij is uitverkocht, ik was alleen maar aan het wachten en mensen helpen en strangers en hij bleef maar uitverkocht en hij loopt in het wild?? Wist ik niet, voor niks zitten wachten. :duh: Naja, beter laat dan nooit, bedankt man :D:D

Bewerkt: door android
Geplaatst:

Wat ik wil.

1. Snel.

3. Hoog springen.

Lopen ze in het wild????? :?:? Ben al die tijd geld aan het sparen en hij is uitverkocht, ik was alleen maar aan het wachten en mensen helpen en strangers en hij bleef maar uitverkocht en hij loopt in het wild?? Wist ik niet, voor niks zitten wachten. :duh: Naja, beter laat dan nooit, bedankt man :D:D

Je moet hem eerst vangen voor je hem kan kopen.

Geplaatst:

Ik zie geen West-Elizabeth. Wel Beecher's Hope, vlak bij het huis van John en zijn famillie maar ik zie geen West-Elizabeth of zo hoor. Ik zag wel een wild paard maar die was geel achtig, en niet zwart.

Ik heb hem denk ik. Helemaal zwart met zwart haar en zo. Beetje grijsachtig gloed heeft hij ook een beetje. Is dat hem?

Bewerkt: door android
Geplaatst:

Even een kleine corrigatie: die American Standardbred is niet helemaal zwart. Zijn voorhoofd is wit en de rest is zwart. :Y Tenminste, ik heb hem gekocht en toen zag dat er op die manier uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...