Jump to content

[RDR] Paarden

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Even een kleine corrigatie: die American Standardbred is niet helemaal zwart. Zijn voorhoofd is wit en de rest is zwart. :Y Tenminste, ik heb hem gekocht en toen zag dat er op die manier uit.

Neehoor, ik weet 100% zeker dat de echte American Standardbred helemaal zwart is. :puh: En ik zou het moeten weten want ik heb er al een aantal getemd en ik rij er ook al 2 weken lang op. ^^

Edit: Ter verduidelijking een plaatje van de American Standardbred. Misschien ook handig voor de mensen die nou toch willen weten hoe hij eruitziet.

red-dead-remption_01_360-ps3_020409.jpg

Bewerkt: door Die Hard
  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Die Hard

8

• Grand Theft Auto TOM

7

• Kai-ShockWave

4

• End Of The Riot

4

Geplaatst:

Huh? Hoe kan dat?! Bij mij heeft ie toch echt een wit gezicht. :Y En ik heb hem gekocht.

Geplaatst:

Huh? Hoe kan dat?! Bij mij heeft ie toch echt een wit gezicht. :Y En ik heb hem gekocht.

Pics or it didn't happen. 0_0

Geplaatst:

Je kunt paarden kopen in de General Store. Daar staan certificaten. Als je zo'n certificaat koopt zal hij in je kit komen en kan je hem elk moment oproepen (hij vervangt dan je huidige paard). Je kunt ook paarden vangen in het wild. Dan komt het certificaat van dat paard in de General Store die je weer kan kopen (zoals de Kentucky Saddler, Amarican Standardbred en Hungarian Half-bred).

Ik ga nu testen of ik op een andere manier aan een volledig zwart paard kan komen. :Y Kijken of een andere manier werkt.

EDIT: ik heb maar een foto erbij gemaakt... :7 Let niet op de slechte kwaliteit, aangezien het in RDR onweerde en dus donker was... :duh:

2ia985y.jpg

Links is het volledig zwarte paard. Ik was vergeten bij Consumables nog dat paard te kiezen. :7 En het paard dat er rechts van staat, is het paard waar ik het de hele tijd over had. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Ik ga nu testen of ik op een andere manier aan een volledig zwart paard kan komen. :Y Kijken of een andere manier werkt.

EDIT: ik heb maar een foto erbij gemaakt... :7 Let niet op de slechte kwaliteit, aangezien het in RDR onweerde en dus donker was... :duh:

Links is het volledig zwarte paard. Ik was vergeten bij Consumables nog dat paard te kiezen. :7 En het paard dat er rechts van staat, is het paard waar ik het de hele tijd over had. :puh:

Heb jij toevallig een lage honor? Aangezien je bij het honor-level "Road Agent" een Dark Horse krijgt. Deze is zwart, maar heeft wel een witte kop. Ik kan op die foto echter geen witte kop ontdekken? Laat maar, ik ben een beetje scheel. Ben er bijna zeker dat dat paard de Dark Horse is. ;)

Geplaatst:

ik moet voor een stranger missie een witte stallion maar ik kan die niet vinden.

weet iemand waar ik hem kan breken?

Geplaatst:

ik moet voor een stranger missie een witte stallion maar ik kan die niet vinden.

In de in-game map, zie je als je uitzoomt op Nuevo Paraiso rechtsbovenin 3 paarden rennen. In dat gebied moet je kijken. Zijn ze er niet, dan moet je gewoon even wegrijden op je paard en kijken of ze er dan zijn. Na 4 keer proberen (zoiets) had ik er 1. :)

Maar verdwijnt die Dark Horse als je Honor weer stijgt? :?

Jep. Sowieso zou ik niet mijn best gaan doen om die Dark Horse te krijgen. Zijn niveau is net iets hoger dan een 1-ster paard, maar weer lager dan een 2-ster paard. Erg sloom dus...

Geplaatst:

ik kreeg dat zwarte beest met de witte kop bij een hele lage Honor, ik kan vanmiddag een betere foto uploaden.

Geplaatst:

In de in-game map, zie je als je uitzoomt op Nuevo Paraiso rechtsbovenin 3 paarden rennen. In dat gebied moet je kijken. Zijn ze er niet, dan moet je gewoon even wegrijden op je paard en kijken of ze er dan zijn. Na 4 keer proberen (zoiets) had ik er 1. :)

waar ligt dat precies?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...