Die Hard Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 ik moet voor een stranger missie een witte stallion maar ik kan die niet vinden. weet iemand waar ik hem kan breken? In de in-game map, zie je als je uitzoomt op Nuevo Paraiso rechtsbovenin 3 paarden rennen. In dat gebied moet je kijken. Zijn ze er niet, dan moet je gewoon even wegrijden op je paard en kijken of ze er dan zijn. Na 4 keer proberen (zoiets) had ik er 1. waar ligt dat precies? Nuevo Paraiso is eigenlijk Mexico, het is het onderste deel van je map. Reageren
Vice-King Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 ik moet voor een stranger missie een witte stallion maar ik kan die niet vinden. weet iemand waar ik hem kan breken? In de in-game map, zie je als je uitzoomt op Nuevo Paraiso rechtsbovenin 3 paarden rennen. In dat gebied moet je kijken. Zijn ze er niet, dan moet je gewoon even wegrijden op je paard en kijken of ze er dan zijn. Na 4 keer proberen (zoiets) had ik er 1. waar ligt dat precies? Nuevo Paraiso is eigenlijk Mexico, het is het onderste deel van je map. ik heb de witte paard gevonden in mexico rechtsonder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.