Rutger. Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Hoi! Ik kijk af en toe bij mijn processen, en wat mij opvalt is dat er 16 svchost.exe processen op mijn computer draaien! Ik weet dat het een belangrijk proces is, maar zijn het er niet een beetje veel? Mijn vraag is, welke kan ik wel en welke kan ik niet afsluiten? Screen: Alvast bedankt Reageren
Kryziek Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Ik heb er 14, dus het zal wel normaal wezen denk ik. Reageren
GYZIE Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Iedereen heeft dat. Het is ook niks ergs Het bestand Svchost.exe bevindt zich in de map %SystemRoot%\System32. Tijdens het opstarten controleert Svchost.exe de sectie met services van het register. Op basis daarvan wordt een lijst samengesteld met services die moeten worden geladen. Er kunnen meerdere sessies van Svchost.exe tegelijkertijd worden uitgevoerd. Elke Svchost.exe-sessie kan een verzameling services bevatten, waarvan afzonderlijke services kunnen worden uitgevoerd, afhankelijk van hoe en waar Svchost.exe wordt gestart. Daardoor kunnen beheer en foutopsporing beter en gemakkelijker worden uitgevoerd. Bron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.