gtaloser Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 hoe maak ik filmpjes zonder fraps is er nog een ander proggammatje als ik een filmpje met fraps maak kan ik het niet afspelen in media player weet iemand een ander progammatje dat dit wel kan afspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 Je opent weer een topic over hetzelfde. Nogmaals je moet AVI gewoon met alle afspelers kunnen afspelen. Ik denk dat het opnemen niet goed is gegaan bij jou. Je moet het bestand trouwens nog bewerken met een videobewerkingsprogramma en opslaan als kleiner bestand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 27 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 hoe doe je dat allemaal en ik weet neit of het goed is gegaan met op nemen ik druk in het spel op F9 en paar seconden later weer op F9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.