PrioX Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Hallo Ik ben bezig om alle outfits in RDR te halen. Ik ben nu bij de Reyes' Rebels Outfit. Bij scrap 5 moet je een potje Five Finger Fillet winnen in Torquemada. Als ik bij ronde 2 ben kom ik maar niet verder, het bloed vliegt in het rondt en ik verlies het potje. Heeft iemand tips? Ik heb vooral moeite met de tijd die er aan vast zit, ik ben te traag..... Reageren
jordycorba Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 de tweede is (als het goed is) die van minimale inzet $10 zet dus dat in. (dat is het makkelijkste) verder gewoon blijven proberen en daarna komt een nog moeilijkere dus maak je borst maar nat Reageren
Sluisje Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 (bewerkt) er zit een patroon in wat je moet doen. de 2e sessie is al volgt: (XBOX360) ABAY ABAY AB ABAY ABAY AB ABAY ABAY AB De 3e sessie gaat als volgt: ABAY AX ABAY ABAY AX ABAY ABAY AX ABAY ABAY SUCCES! oja, niet skippen, je tegenstander is langzamer dan de computer..... Bewerkt: 4 juni 2010 door Sluisje Reageren
Gluiperd Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 De derde is lastig maar wel te doen als je dit voor je heb liggen en het zo snel mogelijk doet: ABAY AXAB AYAB AYAX ABAY ABAY AXAB AYA succes! Reageren
viccard Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 heeft iemand ze ook voor de ps3? Reageren
jordycorba Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 ja de 2e is kruis cirkel kruis driehoek kruis cirkel kruis enz. de 3e is kruis cirkel kruis driehoek kruis vierkant kruis cirkel kruis driehoek dacht ik Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Het beste is inderdaad om de combinatie van je computerscherm af snel in te drukken en niet op het spel te letten. Zo was ik snel klaar. Reageren
PrioX Geplaatst: 11 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Ah! Bedankt voor alle tips Ik ga het gelijk even proberen Sorry voor de late reactie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.