Jump to content

richting aanwijzer laten werken ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik heb een klein vraagje..

kan je ook richting aanwijzen in een een auto bijv. als je naar links gaan dat je richting aanwijzer links aangeeft...

ik zag een clipje op youtube en zag daar dat het kon..

ik wil ook graag gta iv real maken :)

Geplaatst:

Nee dat kan niet maar met behulp van mods moet dat wel kunnen, ik had een mod waarbij ik de alarmlichten aan kon zetten

Geplaatst:

Het is mogelijk met Simple Native Trainer om al je richtingsaanwijzers op parkeerstand te zetten, maar tot nu toe nog niet :N . Maar theoretisch gezien kunnen de peds in het spel het doen, dus moet jouw mannetje het ook kunnen, hetzij met een trainerfunctie die nog niet bestaat.

Geplaatst:

je kunt met een simple native trainer je gevare licht aan zetten, ik heb ook nog even voor je gezocht maar voor de richtingaanwijzers kan ik niks vinden!

Geplaatst:

je kunt met een simple native trainer je gevare licht aan zetten, ik heb ook nog even voor je gezocht maar voor de richtingaanwijzers kan ik niks vinden!

Dat is hetzelfde als parkeerstand zoals ik al zei.

Geplaatst:

Ik had ergens gelezen hier op GTA Forum dat als je heel rustig rijd en voor elk stoplicht netjes stopt, dat de richtingaanwijzers vanzelf gaan werken. Ik heb het zelf nooit geprobeerd.

Geplaatst:

ja valt mij soms wel op maar soms lijkt het alleen maar een te doen :bonk:

Meestal ga je met de auto ook maar een richting tegelijk op...

Geplaatst:

Ik had ergens gelezen hier op GTA Forum dat als je heel rustig rijd en voor elk stoplicht netjes stopt, dat de richtingaanwijzers vanzelf gaan werken. Ik heb het zelf nooit geprobeerd.

Precies of de verandering van rijstijl gaat je richtingaanwijzers laten werken? Hoe kan het spel zelf nu zien hoe je rijstijl is ... Slaat op niets.

In Maffia 1 gaan de richtingaanwijzers vanzelf als je lang genoeg naar links rechts rijd...

Maffia 1 is niet GTA IV ...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...