grandtheftauto... Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 (bewerkt) Hi, ik heb een plaatje gemaakt (verveelde me) en willen jullie een cijfer van 1 tot 10 geven? Info: Naam: The Old School Storing Channel... Opmerking: 1. Hij blijft de hele tijd doorlopen, dat wilde ik zelf niet maar dat kon ik niet veranderen 2. VCS (vice city storing) is een programma waar een storing op zit. 3. IV (Irrie Vision) is een zender die irrie is omdat hij telkens storingen heeft. JA.. ik weet het.. Slaat nergens op die opmerkingen verveelde me.... Zeg even als je ruis ziet (die kriebeltjes) bij mij doet hij het nu niet Bewerkt: 4 juni 2010 door grandtheftauto... Reageren
1974 Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Ik zie ruis, en hij is wel genig. geef het een 8,5/10 . Reageren
Dakendak Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Me too, maar ik vind het niet zo mooi... Ik geef je een 7 Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Ik vind zelf grappig Reageren
GwnHugo Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Ik vind hem wel grappig, maar je zou wat meer aandacht kunnen besteden aan de tv zelf. Die ziet er namelijk nog erg simpel uit. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Ik vind hem wel grappig, maar je zou wat meer aandacht kunnen besteden aan de tv zelf. Die ziet er namelijk nog erg simpel uit. Ja... had ik kunnen doen :$ Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Dit is wel eens iets anders dan die cliche signatures. Reageren
TZG Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 lol XD Spam? Ik vind het wel grappig, ik zou alleen die tv iets mooier maken, die ziet er nu wel heel erg "Old School" uit 7/10 Reageren
TZG Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 lol XD Spam? Ik vind het wel grappig, ik zou alleen die tv iets mooier maken, die ziet er nu wel heel erg "Old School" uit 7/10 Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 lol XD Spam? Ik vind het wel grappig, ik zou alleen die tv iets mooier maken, die ziet er nu wel heel erg "Old School" uit 7/10 Zelf maak je ook spam Reageren
Hiphoppah Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Misschien kan je deze gebruiken? http://officialpsds.com/Clear-Television-PSD16989.html Reageren
Nissan Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Ik vind het er zeer geinig uitzien, en het ziet er ook redelijk uit . Een 8.6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.