Jump to content

gamemode0 welke

Recommended Posts

Geplaatst:

hey srry dat ik zoveel vragen stel maar die servermaken is best moeilijk

welke: 'gamemode0' moet ik kiezen als ik in (west)lasventuras een Team Deathmatch wil hebben en mijn eigen teams wil kiezen en dan 5/6 teams?

Geplaatst:

maar ik gebruik alle site's die ik zie maar bij gamemode0 hoe kan ik een eigen maken dan kan iemand mij dat stukje tekst geven want het enige die werkt is: timertest, bare, barron, grandlarc, lvdm, rivershell

die staan in de map: gamemodes

maar dus hoe kan ik een eigen maken dan kan iemand mij dat stukje tekst geven

Geplaatst:

maar ik gebruik alle site's die ik zie maar bij gamemode0 hoe kan ik een eigen maken dan kan iemand mij dat stukje tekst geven want het enige die werkt is: timertest, bare, barron, grandlarc, lvdm, rivershell

die staan in de map: gamemodes

maar dus hoe kan ik een eigen maken dan kan iemand mij dat stukje tekst geven

Je moet het .amx file in de map gamemodes zetten. Dan open je server.cfg en verwijder je na gamemodes gamemode0 en zet je de naam van het .amx file in de plaats.

Bedoel je dit?

Geplaatst:

hey,

nog een vraagje stel ik wil een 24/7 server maken met max 100 players, hoeveel kost dat dan?

en als het heel duur is is het dan niet mogelijk om samp-server.cfg gewoon alteid open te zetten en mijn pc gewoon op standby tezetten

Geplaatst:

Een gemiddelde 100 slots server kost 25 euro per maand.

Punt is: Wat wil je doen met die 100 slots? Zonder goed script mag je al blij zijn als er 10 spelers in de server komen.

Je kan eventueel een (heel) oude pc gebruiken waar je je server op kan draaien (evt. zet je er dan een Linux OS op), omdat de server op zich niet veel nodig heeft.

Alles heeft eigenlijk te maken met bandbreedte. Je zou dan minimaal 100 Mbit per seconde upstream/upload moeten hebben.

Dat is ongeveer 12 MB/s. Ter vergelijking: Een standaard internet verbinding heeft ongeveer 1 MB/s upstream, genoeg voor 8 spelers (1Mbit = 0.125 MB.

Standby werkt overigens niet, hij moet echt aan staan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...