.Corneria. Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 (bewerkt) Hey forummers, Hebben jullie soms nog tips voor Liar's Dice, ik bak er echt niks van. xD .Corneria. Bewerkt: 5 juni 2010 door .Corneria. Reageren
Niiek Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Gewoon naar je eigen dobbels kijke, en dan als je bv 1x 6 hebt, doe je gwoon 1x6, dan gaan hun vaak zegge 2x6 of 3x6, maar dat is er bijna nooit, zo win ik altijd Reageren
jordycorba Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 (bewerkt) meestal als hun een hoger getal noemen dan 4 bijv. 4 keer een 6 moet je call the bluff doen Bewerkt: 5 juni 2010 door jordycorba Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 meestal als hun een hoger getal noemen dan 4 bijv. 4 keer een 6 moet je call the bluff doen Nee, doen ze niet altijd. Ik geef je een tip. Als je aan het spelen bent en je begint zet zo laag mogelijk in. Ookal heb je 4 vieren ofzo. Hou die achter de hand. Ze denken dat je dan maar 1 vier hebt. Als je weer aan de beurt bent als het kan dan. Zeg jij 4 vieren. Dan doen hun Call the bluff. Jij hebt gelijk, hun verliezen een Die. En zo moet je doorgaan. En nóóít filmpje skippen. Altijd kijken wat tegenstander doet. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Ik kijk gewoon na m'n eigen dobbelsteentjes. Als ik ergens meer van heb bijvoorbeeld 2x een 4 ga ik er vanuit dat een van die gasten ook wel een vier zal hebben dus doe ik 3 x 4 meestal heb ik gelijk, en ik win er veel potjes mee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.