Jump to content

PS3 Updaten

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik wil mn PS3 Slim systeem updaten naar Versie 3.30 (nooit geupdate sinds aanschaffing)

Dus ik zet het bestand van de Sony website op mn 2gb SD Kaart en stop die in mn PS3

Ik ga naar systeem update en kies via opgeslagen medium maar dan geeft hij aan

Geen Bruikbare update software gevonden ofzoiets

Kan iemand me helpen??

Geplaatst:

Hoi,

Ik wil mn PS3 Slim systeem updaten naar Versie 3.30 (nooit geupdate sinds aanschaffing)

Dus ik zet het bestand van de Sony website op mn 2gb SD Kaart en stop die in mn PS3

Kan iemand me helpen??

Kan je de update niet rechtstreeks downloaden?

Geplaatst:

Hoi,

Kan iemand me helpen??

Kan je de update niet rechtstreeks downloaden?

Nee gaat niet heb maar 1 internet kabel en geen wi-fi :(

Geplaatst:

Ik weet niet hoe je het download op je PC, maar zit het dan niet in een .rar of .zip bestand ofzo? Indien dat het geval is, moet je het misschien eerst even daar uitpakken, en dan dat bestand op je SD kaart zetten. Misschien dat dat werkt. ;)

Geplaatst:

Dat weet ik ik heb hier ook het bestand:

23t5hzr.jpg

Dat is het update bestand en die heb ik gekopieërd naar mn SD Kaart

Geplaatst:

Dan kan ik je helaas niet verder helpen, ik heb namelijk geen ervaring met het updaten via een SD-kaart.

Ik update altijd via de spellen die ik koop, is dat niet mogelijk in jouw geval?

Geplaatst:

Dan kan ik je helaas niet verder helpen, ik heb namelijk geen ervaring met het updaten via een SD-kaart.

Ik update altijd via de spellen die ik koop, is dat niet mogelijk in jouw geval?

Zit er bij GTA IV Platinum Edition dan een update is niet aangegeven in ieder geval :S

Geplaatst:

Zit er bij GTA IV Platinum Edition dan een update is niet aangegeven in ieder geval :S

Ik moest toch een update doen. Of koop RDR?

Geplaatst:

Ik moest toch een update doen. Of koop RDR?

Mis heb jij PS3 Fat ik heb de Slim en nee kga geen Game kopen die ik ten eerste niet leuk vind en ten tweede dan zoek ik wel een andere oplossing

Geplaatst:

Kan je die update niet vanaf je ps3 updaten? dat je je PS3 ff naar beneden haalt, aansluit op de internet kabel, en dan update?

Geplaatst: (bewerkt)

Kan je die update niet vanaf je ps3 updaten? dat je je PS3 ff naar beneden haalt, aansluit op de internet kabel, en dan update?

Kheb t gevraagd maar mn vader is altijd bezig met zn werk -.- das geen optie

En die werkt de hele dag op de PC en als die er niet op zit zit mn zus erop :@

Bewerkt: door sampfan13
Geplaatst:

Verplaatst naar Consoles & Game Events. Daar hebben ze meer ervaring met het updaten van een PlayStation 3. :)

Geplaatst:

Verplaatst naar Consoles & Game Events. Daar hebben ze meer ervaring met het updaten van een PlayStation 3. :)

Bedankt hoop dat er nu iemand me kan helpen :)

Geplaatst:

Je moet eerst mappen aanmaken op je SD-kaart.

Maak eerst een map PS3 op je stick (hoofdletters). Daarin maak je weer een map UPDATE. En in dat mapje zet je dat bestand.

Hopelijk lukt het nu. :)

Geplaatst:

Je moet eerst mappen aanmaken op je SD-kaart.

Maak eerst een map PS3 op je stick (hoofdletters). Daarin maak je weer een map UPDATE. En in dat mapje zet je dat bestand.

Hopelijk lukt het nu. :)

Ty ik ga t zo proberen maar eerst ff douchen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...