Nouveau_Riche Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 heeft iemand misschien de liedjes: aids in our butts-rucka rucka ali Taquitos-rucka rucka ali op mp3 voor mij??? gr marijnajax
NickOwnage Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Er is al een topic voor. Die vind je hier.
Nouveau_Riche Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 nee want ik weet hoe het liedje heet alleen moet ik weten of iemand hem op mp3 heeft
Cabyon Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Klik op de link ''hier'' van NickOwnage. We hebben hier speciaal voor gekozen omdat anders dit hele subfora vol zou staan met dit soort vragen. Daarom maakten we een centraal topic. Als het nu niet duidelijk is weet ik het ook niet meer, maar klik dus: HIER
Nouveau_Riche Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 nee dat bedoel ik niet want ik weet gvd hoe die liedjes heten ik wil gewoon weten of iemand hem op mp3 voor mij heeft
NickOwnage Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 nee dat bedoel ik niet want ik weet gvd hoe die liedjes heten ik wil gewoon weten of iemand hem op mp3 voor mij heeft Vloeken hoeft nou ook weer niet.. Daar is dat topic voor om alles centraal te krijgen!
Hayte Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Als je de liedjes via youtube hebt kan je ze doormiddel van een koud glas appelsap downloaden en opdrinken onder het genot van een liedje op MP3. Of zijn ze niet van youtube?
Wesley Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Misschien moet meneer niet alleen in dit topic kijken, maar meneer moet denk ik wel even hierzow kijken. Lees maar goed door
Jowx Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 NEE, DAT MAG NIET! Wat niet mag? Schelden, iemand helpen met het overtreden van de regels en tot slot het overtreden van de regels.
Recommended Posts