FireFighter Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Beste, Ik heb een probleem, en dat geldt trouwens ook voor Empire: Total War. Ik heb dus sinds kort Napoleon: Total War aangeschaft, de Imperial Edition. Ik moest wederom met Steam werken. Ik heb er erg slechte ervaringen mee. Een voorbeeld is Empire: Total War. Een heel duur spel, die in het begin werkte, en nu ineens niet meer, door steam. Nu heb ik hetzelfde probleem met Napoleon: Total War. Ik installeer hem, start hem op, en dan begint het eerste probleem: Ik kan de eerste campagne niet spelen (De Italy Campagne). Dus ik selecteer de tweede campagne, die start (gelukkig) wel op. Dan kan ik gewoon normaal spelen, totdat ik een vijandelijk leger moet aanvallen. Hij laadt tot ongeveer 90%, waarna ik de melding ''Napoleon.exe werkt niet meer'' te zien krijg. Ik snap er niets van. Ik heb Medieval II: Total War, die werkt zonder steam, en die werkt 100%. Dus ik denk dat het aan steam ligt. Desalniettemin, wie weet hoe ik dit kan oplossen? FireFighter. Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 (bewerkt) Al opnieuw geinstalleerd? Zal ik dat maar eens gaan proberen? Djmaddox, wil je dit topic even in de gaten houden? Een deze dagen zal ik een soort rapport plaatsen, of het al is gelukt of niet. Oh, en bij Empire: Total War heb ik hem al 3 keer opnieuw geïnstalleerd, maar hij werkt nog steeds niet. Bewerkt: 5 juni 2010 door FireFighter Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Wat gebeurt er dan bij Empire total war? Je klikt op het icoontje en hij valt uit? Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 (bewerkt) Wat gebeurt er dan bij Empire total war? Je klikt op het icoontje en hij valt uit? Sterker nog, hij start niet eens op. Zodra ik het beginscherm krijg, sluit hij af (met de melding ''Empire.exe werkt niet meer''). Bewerkt: 5 juni 2010 door FireFighter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.