Cabyon Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Dames en heren, fietsen en helmen, de Tour de France zal weldra van start gaan. Na een heroïsche Giro zal het ongetwijfeld ook een mooi Tour worden. Zal Gesink in de top 10 komen? Zal Contador winnen?Het schema ziet er als volgt uit:Nadat de sprinters in de vlakken ritjes aan hun toeven zijn gekomen word het pas echt leuk als we de Alpen in gaan, op 12 juli. Daarna gaan we nog door het Centraal massief en de Pyreneeën, waar we dan traditiegetrouw eindigen bij de Arc de'Triomphe.''ProTour ploegen:DuitslandTeam MilramBelgiëQuick StepOmega Pharma – LottoDenemarkenTeam Saxo BankSpanjeCaisse d’EpargneEuskaltel – EuskadiFooton – ServettoUSATeam HTC-ColumbiaFrankrijkAG2R La MondialeBBox Bouygues TelecomCofidis, le Crédit en ligneFrançaise des JeuxItaliëLampre – FarneseLiquigas - DoimoKazachststanAstanaNederlandRabobank Continental Tour ploegen:USAGarmin - TransitionsTeam RadioShackBMC Racing TeamEngelandTeam SkyRuslandKatusha TeamZwitserlandCervélo Test Team~Laten we hopen op een mooie Tour! Laatste update: 6 06 2010 - Reden: Header vervangen Bewerkt: 6 juni 2010 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 Ik hoop ook op een mooi toernooi. Ik hoop alleen dat het eens keer stopt met die doping verhalen. Zo is er een paar weken geleden gemaakt van Valverde en nog iemand (ik weet ze naam nie meer ). De een op gewone doping en de andere mechanische doping. Ik ga niet elke dag de hele etapes kijken, maar denk wel alle samenvatting op Studio Sport. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 De doping daalt wel de laatste tijd hoor! In belgie is er elke avond trouwens een mooi samenvating : tour 2010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 Zie ik het goed dat Skil Shimano niet meer mee doet? Waarom is dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 Zie ik het goed dat Skil Shimano niet meer mee doet? Waarom is dat? Die kunnen toch geen race winnen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 Nee, maar Kenny van Hummel werd wel een vertrouwd beeld en toch presteerden sommigen beter dan de rest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 Skil - Shimano heeft geen wildcard bemachtiged, idem dito voor Vacansoleil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 Ik denk dat contador weer wint... Wat denken jullie? Evens, de Slecks, en Amstrond zijn ook favoriet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 8 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) Ik denk dat contador weer wint... Wat denken jullie? Evens, de Slecks, en Amstrond zijn ook favoriet! Armstrong doet niet eens mee. Bewerkt: 8 juni 2010 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 Ik denk dat contador weer wint... Wat denken jullie? Evens, de Slecks, en Amstrond zijn ook favoriet! Armstrong doet niet eens mee. HAHAH, amstrong die niet mee doet? check de deelnemerslijst... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 Vroeger volgde ik de Tour op de voet, maar de laatste jaren is dat toch minder geworden en ik zou niet echt weten wie er nu de favorieten zijn. Ik vind de bergetappes altijd wel mooi en verwacht dat in de Pyreneeën het eindklassement gevormd zal worden. Ik denk dat contador weer wint... Wat denken jullie? Evens, de Slecks, en Amstrond zijn ook favoriet! Armstrong doet niet eens mee. Hij rijdt bij Team RadioShack Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Bump... Is hier nog niet één post geplaatst sinds de Tour begonnen is? Ik kijk het niet helemaal, vind er niets aan, maar volg het wel. Kijk wel uitslagen, sprints, en zo nu en dan een blik op de tv. Echt hilarisch, die actie van Renshaw. http://www.youtube.com/watch?v=taTB0ydmsxQ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Hoezo hilarisch? Hij probeert gewoon een goede uitgangspositie te krijgen voor Cavendish in de sprint. Helaas kwam Dean met Farrar erlangs, en toen maakt Renshaw die domme actie. Maarja. Cavendish komt alleen nog aan bod in Bordeaux, en daar Burghardt wel de rol van Renshaw op zich nemen, aangezien hij ook een redelijke sprint in de benen heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2010 Dus? Ik vind het nog wel hilarisch, ondanks dat ik prima begrijp waarom hij het deed. Gesink doet het prima deze tour. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2010 Dus? Ik vind het nog wel hilarisch, ondanks dat ik prima begrijp waarom hij het deed. Gesink doet het prima deze tour. 7de plek, jaaaaa! Morgen en overmorgen allemaal verplicht kijken trouwens, worden dé belangrijkste ritten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.