jordib12 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 Als iedereen moet stoppen, wanneer een renner valt, dan wordt er niet meer gekoerst! En Andy zou ook doorgereden hebben moest Contador gevallen zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Wielrennen is een sport en in sport heb je vaak geluk nodig. Als Gesink of Van den Broeck iets zou gebeuren zouden ze dan allemaal braafjes aan de kant gaan staan? Ik denk het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 Wielrennen is een sport en in sport heb je vaak geluk nodig. Als Gesink of Van den Broeck iets zou gebeuren zouden ze dan allemaal braafjes aan de kant gaan staan? Ik denk het niet. HA natuurlijk niet man! @ Van Den Broeck is wel goed op de bergen op de "weet ik veel hoe ie noemt" kon ie gemakkelijk mee met de grote! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 Wielrennen is een sport en in sport heb je vaak geluk nodig. Als Gesink of Van den Broeck iets zou gebeuren zouden ze dan allemaal braafjes aan de kant gaan staan? Ik denk het niet. HA natuurlijk niet man! @ Van Den Broeck is wel goed op de bergen op de "weet ik veel hoe ie noemt" kon ie gemakkelijk mee met de grote! Bedoel je de Tourmalet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Als iedereen moet stoppen, wanneer een renner valt, dan wordt er niet meer gekoerst! En Andy zou ook doorgereden hebben moest Contador gevallen zijn! Schleck was niet gevallen, hij had materiaalpech. Het was heel jammer en op een heel knullig moment, Schleck had echt de mogelijkheid om te winnen. Op dat moment had hij Contador bijna bij de keel. Maar goed, het is wel logisch dat Contador door reed, het hoort er nu eenmaal bij. Wat ik wel sneu vond is dat hij na afloop zei "dat hij het niet door had". Ja vast, alsof iemand van je wegrijdt, een grote kans heeft, waarna jij de achtervolging inzet, en hij dan ineens "zomaar" stil staat? Het is logisch dat hij niet wachtte, maar het is laf om je achter zoiets te verschuilen na afloop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Als iedereen moet stoppen, wanneer een renner valt, dan wordt er niet meer gekoerst! En Andy zou ook doorgereden hebben moest Contador gevallen zijn! Schleck was niet gevallen, hij had materiaalpech. Het was heel jammer en op een heel knullig moment, Schleck had echt de mogelijkheid om te winnen. Op dat moment had hij Contador bijna bij de keel. Maar goed, het is wel logisch dat Contador door reed, het hoort er nu eenmaal bij. Wat ik wel sneu vond is dat hij na afloop zei "dat hij het niet door had". Ja vast, alsof iemand van je wegrijdt, een grote kans heeft, waarna jij de achtervolging inzet, en hij dan ineens "zomaar" stil staat? Het is logisch dat hij niet wachtte, maar het is laf om je achter zoiets te verschuilen na afloop. Zelfs al rijdt Shleck er Contador af op de bergen, in de tijdritten maakt Contador alles goed hoor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Zoveel had het niet gescheeld. Ik heb gehoord dat Schleck met evenveel seconden de tour heeft verloren als dat hij verloren heeft vanwege de materiaalpech. Dus als hij had kunnen wegrijden i.p.v. veel tijd te verliezen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Dan is het natuurlijk de vraag of Contador hem niet had bijgehaald die dag. En bovendien had Contador de tijdrit dan waarschijnlijk sneller gereden. Nu wist hij dat hij een voorsprong had, bij een achterstand had hij waarschijnlijk harder gereden, want hij was nog redelijk "fris" na afloop. Ik denk dat Contador terecht heeft gewonnen. Materiaalpech: eigen schuld. Als bij het voetbal de laatste verdediger struikelt over een losse veter, stopt de doorgebroken spits ook niet tot z'n tegenstander weer staat... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Tuurlijk, het had allemaal gekund, ik beweer ook niet dat Schleck dan gewonnen had. Ik zeg alleen dat het dan nog best MOGELIJK zou zijn dat Schleck gewonnen had, terwijl MP zei dat Contador sowieso had gewonnen. Het was dan wel heel wat lastiger geworden. De vergelijking met een veter van een voetballer vind ik niet opgaan. Zoals ik al zei heeft Contador gelijk als hij doorgaat, hij moet alleen niet na afloop zeggen "dat wist ik niet" want dat is onzin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.