Dieko Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Beste lezers Ik had mijn E station geformateerd. Daarna is er helemaal niks meer van over. Als ik een instelling wil wijzigen staat er dat ik het moet formateren terwijl ik dat al heb gedaan. Reageren
Casss Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Wat is je E station? HDD, USB, CAMERA e.d. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Heb je na het formatteren wel een nieuwe partitie gemaakt? Reageren
Dieko Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Heb je na het formatteren wel een nieuwe partitie gemaakt? Ja, maar er komt dan te staan; je moet de schijf formateren. Is er geen tooltje waarmee je partitie maakt in de bios? Ik had er 1 op cd maar ik heb hem kwijt. Reageren
Dieko Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Nu wordt mijn hardeschijf ook al niet meer gevonden door de pc Topic mag op slot. Probleem opgelost. >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
ikt Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Topic mag op slot. Probleem opgelost. Hoe? Het is natuurlijk wel handig zodat mensen het weten en naar de oplossing kunnen verwijzen als iemand hetzelfde probleem krijgt Reageren
Dieko Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Topic mag op slot. Probleem opgelost. Hoe? Het is natuurlijk wel handig zodat mensen het weten en naar de oplossing kunnen verwijzen als iemand hetzelfde probleem krijgt Oja vergeten Je gaat naar configuratie scherm-systeembeheer-computerbeheer-opslag-schijfbeheer. Daar kan je verder een partitie aanmaken en formateren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.