Jump to content

Shader 3.0 Error.


Rickk90

Recommended Posts

Hey allemaal, ik heb GTA IV op m'n pc staan maar hij geeft een foutmelding dat m'n grafische kaart shader 3.0 of hoger moet hebben.

Nu heb ik begrepen dat het een programma is wat je grafische kaart ondersteunt en niet te downloaden of te simuleren is. Nou is mijn vraag wat voor grafische kaart jullie me aan raden om te kopen zodat ik wel normaal kan gamen en ook niet in de schulden terecht kom! :engel:

Hieronder zijn me Pc gegevens:

computerspecificaties.png

Uploaded with ImageShack.us

Alvast bedankt voor het meedenken! Grz Rick

Link to comment
Delen op andere websites

Je processor en geheugen zijn ruim voldoende, je hebt enkel geen videokaart. Tenzij je je monitor op de on-board videouitgang hebt aangesloten.

Ik zou een Radeon HD 5770 aanraden, maar een budget is natuurlijk wel handiger. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@Sprunk, een budget lijkt me bij zo'n relatief goedkope aankoop (ivm met de processor) niet echt nodig

Toch wel. Je kan een kaart voor 100, maar ook voor 500 kopen.

Zelf zou ik gaan voor een 5750 of 5770, afhankelijk van de budget natuurlijk. Bij de eerste kun je spelen op ongeveer medium settings, bij de tweede ongeveer op high. Aan jou dus de keus.

Zou je ook even kunnen kijken op de voeding hoeveel watt hij kan leveren?

Link to comment
Delen op andere websites

@Sprunk, een budget lijkt me bij zo'n relatief goedkope aankoop (ivm met de processor) niet echt nodig

Toch wel. Je kan een kaart voor 100, maar ook voor 500 kopen.

Toch niet. Bij een C2Q 2.3 GHz is een HD5970 gewoon overbodig. Voordat je overklokken roept; ik vermoed dat dit een OEM pc is.

Link to comment
Delen op andere websites

@Sprunk, een budget lijkt me bij zo'n relatief goedkope aankoop (ivm met de processor) niet echt nodig

Toch wel. Je kan een kaart voor 100, maar ook voor 500 kopen.

Zelf zou ik gaan voor een 5750 of 5770, afhankelijk van de budget natuurlijk. Bij de eerste kun je spelen op ongeveer medium settings, bij de tweede ongeveer op high. Aan jou dus de keus.

Zou je ook even kunnen kijken op de voeding hoeveel watt hij kan leveren?

Ik heb er niet zo heel veel verstand van ik heb pas geleden een upgrade kitje gehaald naar quad core + 4gb geheuden en m'n oude grafische kaart was nog erger dan mn onboard kaart dus vond het zo wel best.. m'n kast heeft een 400watt voeding kan dat(a)?

Btw thanks voor alle reacties! grtz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...