qbdown Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Hey allemaal, ik ben opzoek naar een full hd scherm (1920x1080 pixels). Ik had bij azerty deze gezien : http://azerty.nl/0-1055-217933/lg-w2253v-pf-lcd-scherm-tf.html voor 175,-. Heeft er iemand nog aanbevelingen tussen de 100-150 euro? Bedankt, Robbin Reageren
Kryziek Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Nog een specifieke grote in gedachten? Reageren
qbdown Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 maakt eerlijk gezegd niet uit .. als het maar groter is dan 19 inch (wat ik nu heb) .. 22 a 23 inch is wel goed Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Dat scherm wat je zelf al hebt gevonden is erg goed. Dat scherm is onlangs als beste getest door hardware.info. Het scherm heeft toen ook een gold award in de wacht gesleept. Je kan hem overigens nog goedkoper kijken, kijk maar. Reageren
Spongzbobbah Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Deze? Is bijna binnen je budget en ik heb die monitor sinds 2 juni ontvangen via azerty en ik ben er heel erg tevreden over, heel erg mooie beeldkwaliteit en 21.5" is ook al echt groot hoor. Ik zou je die wel durven aan te raden. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Deze? Is bijna binnen je budget en ik heb die monitor sinds 2 juni ontvangen via azerty en ik ben er heel erg tevreden over, heel erg mooie beeldkwaliteit en 21.5" is ook al echt groot hoor. Ik zou je die wel durven aan te raden. Op zich een prima scherm, alleen heeft deze zo te zien geen HDMI ingang. Reageren
Hayte Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Deze? Is bijna binnen je budget en ik heb die monitor sinds 2 juni ontvangen via azerty en ik ben er heel erg tevreden over, heel erg mooie beeldkwaliteit en 21.5" is ook al echt groot hoor. Ik zou je die wel durven aan te raden. Op zich een prima scherm, alleen heeft deze zo te zien geen HDMI ingang. Dus? Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Deze? Is bijna binnen je budget en ik heb die monitor sinds 2 juni ontvangen via azerty en ik ben er heel erg tevreden over, heel erg mooie beeldkwaliteit en 21.5" is ook al echt groot hoor. Ik zou je die wel durven aan te raden. Op zich een prima scherm, alleen heeft deze zo te zien geen HDMI ingang. Dus? ik snap het probleem ook niet helemaal, kabels krijg je gewoon meegeleverd en voor DVI is er volgens mij echt geen minder kwaliteit dan HDMI Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 DVI is 100% identiek aan HDMI, qua beeld. Het enige wat HDMI extra heeft is de mogelijkheid om 7.1 geluid mee te sturen. Daar heb je met dat scherm toch niets aan want er zitten geen speakers in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.