Jump to content

VC CLEO Modding hulp !

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste forumleden,

Ik heb eens geprobeerd om zelf een cleo scriptje voor GTA VC te maken, maar telkens als ik het wil compilen, dan geeft hij de volgende fout aan :

n33k8x.jpg

En wanneer ik een bestaande cleo mod voor VC probeer te bewerken geeft hij de volgende fout aan :

2r2ue0o.jpg

Kan iemand mij helpen ?

Ik zou graag een cleo script voor VC willen maken :)

M.v.g

Geplaatst:

Die eerste error kan ik je mee helpen, die tweede niet.

Het komt omdat je komma's gebruikt in de opcode. Deze kan je alleen gebruiken bij blabla.blabla(blabla, blabla, blabla). Bij een gewone opcode moet een spatie staan. Correcte code:

{$CLEO .CS}
0167: 0@ = create_marker_at -371.8808 -538.7022 17.2833 1 3
0A93: end_custom_thread

Geplaatst:

Die eerste error kan ik je mee helpen, die tweede niet.

Het komt omdat je komma's gebruikt in de opcode. Deze kan je alleen gebruiken bij blabla.blabla(blabla, blabla, blabla). Bij een gewone opcode moet een spatie staan. Correcte code:

{$CLEO .CS}
0167: 0@ = create_marker_at -371.8808 -538.7022 17.2833 1 3
0A93: end_custom_thread

Ok, ik heb dat gedaan, nu geeft hij deze fout :

35mhxxg.jpg

M.v.g

Geplaatst:

Zorg dat je bij SannyBuilder instellingen het juiste pad naar je Vice City installatiemap hebt ingesteld.

Heb ik al gedaan :)

Geplaatst:

Heb je ook het opcodes.txt pad ingesteld naar de opcodes.txt van Vice City die in in de SannyBuilder3/data/vc map staat?

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je ook het opcodes.txt pad ingesteld naar de opcodes.txt van Vice City die in in de SannyBuilder3/data/vc map staat?

Nee, hoe moet dat ?

Aha, nu ik eraan denk, tijdens de installatie van CLEO voor VC gaf hij 2 fouten aan :

- één van opcodes.txt ofzo

- één van ini file

Ik ben niet zeker welke fouten het waren, maar ik hoop dat het geen probleem is ?

EDIT : Even terug switchen van PC, op deze heb ik de bestanden niet staan, ik ga nu terug op mijn goede pc waarop al mijn data staan.

EDIT2 : Ik ben op de andere pc :)

Bewerkt: door Prison_Break_MiSa

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...