Jump to content

Virus?


K1pc0rn

Recommended Posts

Je zegt het zelf. Het is reclame

Ik krijg anders niet elk uur een pop up met reclame in een andere browser dan ik zelf gebruik.

Het is volgens mij gewoon een redelijk simpel te verwijderen virus, gewoon MBAM gebruiken, zoals al is gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

dat heb ik ook gehad, ik heb het gescand met mijn Antivir. Nu heb ik het niet meer. Ik gebruik Minefield 3.7.4-pre omdat 3.7.5-pre-nightly geen glass effect meer heeft. Minefield is de opvolger van Firefox, en bijna all Add-ons werken nog. Beetje offtopic :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik dit had stond er een map met een vreemde lange naam (zooitje willekeurige tekens) in C:\documents and settings\mijnnaam. Deze map was alleen te verwijderen in veilige modus en alle virusscanners keken er overheen. Staat er ook iets dergelijks bij jou? Bij mij was het wissen daarvan de oplossing, namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

he das raar als die reclameschermen in internet explorer komen :?

nou eigenlijk niet, stel dat ik een programma maak dat internet moet opstarten dan ga ik niet de locatie van chrome zetten want ik weet niet zeker of iedereen dat heeft.

wat ik wel cker weet is dat iedereen IE heeft dus vandaar automatisch pad naar internet explorer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...