K1pc0rn Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 elk uur ofzo krijg ik z'n scherm met reclame op Internet Explorer (ik gebruik firefox) is dit een virus ofzo? Reageren
Dieko Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Je zegt het zelf. Het is reclame Reageren
mikej2 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Probeer te scannen met mbam dan zou het over moeten zijn. Reageren
Hayte Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Je zegt het zelf. Het is reclame Ik krijg anders niet elk uur een pop up met reclame in een andere browser dan ik zelf gebruik. Het is volgens mij gewoon een redelijk simpel te verwijderen virus, gewoon MBAM gebruiken, zoals al is gezegd. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Probeer te scannen met mbam dan zou het over moeten zijn. volgens mij gaat dat werken Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Ik heb dat ook met Internet Explorer, maar met google chrome merk ik er niks van. Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Ik heb dat ook met Internet Explorer, maar met google chrome merk ik er niks van. he das raar als die reclameschermen in internet explorer komen Reageren
Fezz Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 dat heb ik ook gehad, ik heb het gescand met mijn Antivir. Nu heb ik het niet meer. Ik gebruik Minefield 3.7.4-pre omdat 3.7.5-pre-nightly geen glass effect meer heeft. Minefield is de opvolger van Firefox, en bijna all Add-ons werken nog. Beetje offtopic Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Dit is Adware/Spyware/Malware (Geef het een naam). Je kunt het eenvoudig wissen met Ad-Aware van Lavasoft of een meer compleet pakket als MalwareByte's anti Malware. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Toen ik dit had stond er een map met een vreemde lange naam (zooitje willekeurige tekens) in C:\documents and settings\mijnnaam. Deze map was alleen te verwijderen in veilige modus en alle virusscanners keken er overheen. Staat er ook iets dergelijks bij jou? Bij mij was het wissen daarvan de oplossing, namelijk. Reageren
iefen Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 he das raar als die reclameschermen in internet explorer komen nou eigenlijk niet, stel dat ik een programma maak dat internet moet opstarten dan ga ik niet de locatie van chrome zetten want ik weet niet zeker of iedereen dat heeft. wat ik wel cker weet is dat iedereen IE heeft dus vandaar automatisch pad naar internet explorer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.