jordib12 Geplaatst: 13 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Als je wilt mag je ook filmen, MAAR je moet gewoon spelen, niet achter iemand aanlopen om te filmen! DATUM EN TIJD ZAL ZIJN WOENSDAG 16/06/10! om 16 uur! in orde voor iedereen hier bevestigen graag!!!!
GTA-top Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Als je wilt mag je ook filmen, MAAR je moet gewoon spelen, niet achter iemand aanlopen om te filmen! DATUM EN TIJD ZAL ZIJN WOENSDAG 16/06/10! om 16 uur! in orde voor iedereen hier bevestigen graag!!!! mm ik ben woensdag vrij dus waarschijnlijk ga ik iets doen
jordib12 Geplaatst: 13 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Als je wilt mag je ook filmen, MAAR je moet gewoon spelen, niet achter iemand aanlopen om te filmen! DATUM EN TIJD ZAL ZIJN WOENSDAG 16/06/10! om 16 uur! in orde voor iedereen hier bevestigen graag!!!! mm ik ben woensdag vrij dus waarschijnlijk ga ik iets doen Sorry datum staat vast als we met 4 zijn is het genoeg! dus wolverine ik rubensanti niels en flippie worden woensdag om 16 uur verwacht! PSN VOEG ME TOE: nickvth2009
flippie13 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Ik kan er helaas niet bij zijn aangezien ik selectie training heb om 5 uur, half uur van te voren melden, en ik ga wss ook eerder daarheen, sorry ;(
jordib12 Geplaatst: 13 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Ik kan er helaas niet bij zijn aangezien ik selectie training heb om 5 uur, half uur van te voren melden, en ik ga wss ook eerder daarheen, sorry ;( Kunnen jullie anders nu aankomende zaterdag om 13 uur? De andere die woensdag wel kunnen, komen gewoon af! 16 uur
woveriene Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Ik kan er helaas niet bij zijn aangezien ik selectie training heb om 5 uur, half uur van te voren melden, en ik ga wss ook eerder daarheen, sorry ;( Kunnen jullie anders nu aankomende zaterdag om 13 uur? De andere die woensdag wel kunnen, komen gewoon af! 16 uur Ik ben er morgen (Woensdag) 16:00! En vriend van mij (Lorenzo) wilt ook meedoen Kan dat? PSN van Lorenzo : Elas_123 Mijn PSN : RedBullCan
jordib12 Geplaatst: 16 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Ik kan er helaas niet bij zijn aangezien ik selectie training heb om 5 uur, half uur van te voren melden, en ik ga wss ook eerder daarheen, sorry ;( Kunnen jullie anders nu aankomende zaterdag om 13 uur? De andere die woensdag wel kunnen, komen gewoon af! 16 uur Ik ben er morgen (Woensdag) 16:00! En vriend van mij (Lorenzo) wilt ook meedoen Kan dat? PSN van Lorenzo : Elas_123 Mijn PSN : RedBullCan Ja, ik heb hem toegevoegd!
woveriene Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Dat was redelijk geslaagd he Het was iniedergeval wel gezellig (P.S. Die throwing knife van Elas_123 (Lorenzo) vond ik best wel epic!)
GTA-top Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Dat was redelijk geslaagd he Het was iniedergeval wel gezellig (P.S. Die throwing knife van Elas_123 (Lorenzo) vond ik best wel epic!) Het was zeker leuk ik heb ook nog gerecord ik kan de filmpjes wel sturen
jordib12 Geplaatst: 16 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 (bewerkt) Dat was redelijk geslaagd he Het was iniedergeval wel gezellig (P.S. Die throwing knife van Elas_123 (Lorenzo) vond ik best wel epic!) Het was zeker leuk ik heb ook nog gerecord ik kan de filmpjes wel sturen Ok, stuur maar zou vlug mogelijk! @het was zeker geslaagd in de toekomst komen er andere ideen! Iedereen die ideen heeft mag dit hier plaatsen voor de volgende montage(nog niet voor binnenkort!) @ wolverine die trowing knife was idd nicee, ik had juist op tijd men dazzle klaar! @ wie heeft leuke oorlogsliedje voor montage? Bewerkt: 16 juni 2010 door jordib12
woveriene Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Dat was redelijk geslaagd he Het was iniedergeval wel gezellig (P.S. Die throwing knife van Elas_123 (Lorenzo) vond ik best wel epic!) Het was zeker leuk ik heb ook nog gerecord ik kan de filmpjes wel sturen Ok, stuur maar zou vlug mogelijk! @het was zeker geslaagd in de toekomst komen er andere ideen! Iedereen die ideen heeft mag dit hier plaatsen voor de volgende montage(nog niet voor binnenkort!) @ wolverine die trowing knife was idd nicee, ik had juist op tijd men dazzle klaar! @ wie heeft leuke oorlogsliedje voor montage? @GTA-Top Stuur ze mij ook even Add me even op MSN ofzo @Jordib12 Volgende montage ? Word dit al een montage dan? IDEE : Online: Met ons allemaal in een rondje gaan staan, en kijken wat er gebeurd Private Match: Throwing Knife Only?
jordib12 Geplaatst: 16 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 (bewerkt) Dat was redelijk geslaagd he Het was iniedergeval wel gezellig (P.S. Die throwing knife van Elas_123 (Lorenzo) vond ik best wel epic!) Het was zeker leuk ik heb ook nog gerecord ik kan de filmpjes wel sturen Ok, stuur maar zou vlug mogelijk! @het was zeker geslaagd in de toekomst komen er andere ideen! Iedereen die ideen heeft mag dit hier plaatsen voor de volgende montage(nog niet voor binnenkort!) @ wolverine die trowing knife was idd nicee, ik had juist op tijd men dazzle klaar! @ wie heeft leuke oorlogsliedje voor montage? @GTA-Top Stuur ze mij ook even Add me even op MSN ofzo @Jordib12 Volgende montage ? Word dit al een montage dan? IDEE : Online: Met ons allemaal in een rondje gaan staan, en kijken wat er gebeurd Private Match: Throwing Knife Only? Neen, montage niet echt, kleine stukjes van de modes, ik moet aan 10 min geraken, zit nu aan 23 min Dus, moet behoorlijk wat knippen, en eruit halen! @Wolverine, ja iets met trowing knife Weet jij nog een leuk oorlogsliedje? ik dacht aan dit Bewerkt: 16 juni 2010 door jordib12
woveriene Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 (bewerkt) Neen, montage niet echt, kleine stukjes van de modes, ik moet aan 10 min geraken, zit nu aan 23 min Dus, moet behoorlijk wat knippen, en eruit halen! @Wolverine, ja iets met trowing knife Weet jij nog een leuk oorlogsliedje? ik dacht aan dit Hoelaat staat montage erop dan? En die muziek is goed hoor Bewerkt: 16 juni 2010 door Kai-ShockWave Quote-piramide verwijderd.
jordib12 Geplaatst: 16 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Ik ben bezig, ik doe morgen verder! Of vrijdag ik zie wel of het past met de examens hé!
woveriene Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Ik ben bezig, ik doe morgen verder! Of vrijdag ik zie wel of het past met de examens hé! Is de montage een beetje cool tot nu toe? Oke, ik kan niet wachten tot vrijdag! Staat bij de filmpjes bij de Kills wie wie kilde? Zo niet, zou ik de PSN eronder zetten
Recommended Posts