jordib12 Geplaatst: 16 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Ik ben bezig, ik doe morgen verder! Of vrijdag ik zie wel of het past met de examens hé! Is de montage een beetje cool tot nu toe? Oke, ik kan niet wachten tot vrijdag! Staat bij de filmpjes bij de Kills wie wie kilde? Zo niet, zou ik de PSN eronder zetten Hoe bedoel je? Killed by RedBullCan bedoel je dit? ik heb niks weg gelaten van beeld, ik heb goeie stukken en mindere, ik zie wel, ik zal toch zeker aan 10 min geraken! Er komt stukje favela, airport, S&D prive: skidrow en online S&D
woveriene Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Ja dat bedoelde ik Haha, oke Volgens mij zijn in Skidrow, Favela en Terminal toch wel de mooiste kills gemaakt En lorenzo kan morgen lekker opscheppen over zijn mooie Throwing Knife Kill Ik ga That's 70 Show kijken BEDANKT VOOR DEZE GEWELDIGE DAG!
jordib12 Geplaatst: 17 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 (bewerkt) ik kan editen als je wilt. Ja, dat mag maar ik probeer het eerst eens zelf, als dan niet goed is mag jij! toch bedankt al! @ montage zal morgen klaar zijn ik zal hem morgen uploaden, ik hoop dat kwaliteit beetje goed is... Ik ben nog aan experimenteren met een programma editen en dazzle dus! we zullen zien! Bewerkt: 17 juni 2010 door jordib12
MrIndependent Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 hee, kan ik nog meedoen. psn is tepelbaviaan
woveriene Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 ik kan editen als je wilt. Ja, dat mag maar ik probeer het eerst eens zelf, als dan niet goed is mag jij! toch bedankt al! @ montage zal morgen klaar zijn ik zal hem morgen uploaden, ik hoop dat kwaliteit beetje goed is... Ik ben nog aan experimenteren met een programma editen en dazzle dus! we zullen zien! YAAAAY! Kan niet wachten OfTopic: Joinde jij me nou net in SpeedHack Lobby in MW2?
GTA-top Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 ik kan editen als je wilt. Ja, dat mag maar ik probeer het eerst eens zelf, als dan niet goed is mag jij! toch bedankt al! @ montage zal morgen klaar zijn ik zal hem morgen uploaden, ik hoop dat kwaliteit beetje goed is... Ik ben nog aan experimenteren met een programma editen en dazzle dus! we zullen zien! YAAAAY! Kan niet wachten OfTopic: Joinde jij me nou net in SpeedHack Lobby in MW2? God zijn er al online rooms ervoor ?
jordib12 Geplaatst: 17 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 ik kan editen als je wilt. Ja, dat mag maar ik probeer het eerst eens zelf, als dan niet goed is mag jij! toch bedankt al! @ montage zal morgen klaar zijn ik zal hem morgen uploaden, ik hoop dat kwaliteit beetje goed is... Ik ben nog aan experimenteren met een programma editen en dazzle dus! we zullen zien! YAAAAY! Kan niet wachten OfTopic: Joinde jij me nou net in SpeedHack Lobby in MW2? God zijn er al online rooms ervoor ? Ja, idd ik joinde je! @ Ik zal wat minder actief zijn hier door examens hé! Gelieve ontopic te praten, kwil niet zagen maar kzeg het liever voor Visser of kai-shockwave dat doen!
rubensanti Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Is de montage al bijna af? Ben benieuwd
jordib12 Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 (bewerkt) Is de montage al bijna af? Ben benieuwd Hij is mislukt, ik plaats hem morgen! Dus jullie kunnen zich binnekort aan een nieuwe montage verwachten deze keer goed! JE KAN IN HD KIJKEN, MAAR VOOR ANDER BEELD DOORSPOELEN NAAR 3 22!! BINNEKORT NIEUWE MONTAGE!! http://www.youtube.com/watch?v=XDDMIYlP6h0 Bewerkt: 19 juni 2010 door jordib12
woveriene Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Is de montage al bijna af? Ben benieuwd Hij is mislukt, ik plaats hem morgen! Dus jullie kunnen zich binnekort aan een nieuwe montage verwachten deze keer goed! JE KAN IN HD KIJKEN, MAAR VOOR ANDER BEELD DOORSPOELEN NAAR 3 22!! BINNEKORT NIEUWE MONTAGE!! http://www.youtube.com/watch?v=XDDMIYlP6h0 Oke...even commentaar Dat bounce effect in het begin vind ik echt mega irritant Dat eindnummer, faalt.... En je zou de gameplay er eigenlijk uit moeten knippen en gewoon de Game Winning Kill's erin laten Voor de rest goed
jordib12 Geplaatst: 19 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Ja, dat begin wist ik, maar ik weet niet zo goed hoe ik die stukken eruit knip de gameplay, ik werk met powr director
GTA-top Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Ik gebruik pinnacle studio 12 ultimate en daar lukt het goed mee want moet eerlijk zeggen dat het er niet echt als een montage uitziet meer een gameplay
woveriene Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Ik gebruik pinnacle studio 12 ultimate en daar lukt het goed mee want moet eerlijk zeggen dat het er niet echt als een montage uitziet meer een gameplay Agree....
jordib12 Geplaatst: 19 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Ik gebruik pinnacle studio 12 ultimate en daar lukt het goed mee want moet eerlijk zeggen dat het er niet echt als een montage uitziet meer een gameplay Agree.... Ok, ik zal het dowloaden, linkje mss... Zien jullie het zitten om nog es mee te doen binnen 2 weken ofzo?
Recommended Posts