Jump to content

Modern Warfare 2 (montage)

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind hem mooi geworden, alleen dat effect in het begin is wel irritant :puh: Het lijkt me leuk om er nog één te maken!:dans:

• Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jordib12

34

• woveriene

18

• GTA-top

13

• rubensanti

5

Geplaatst:

Dit kan zoveel beter.. Je zou meer montages op YouTube gaan kijken voor inspiratie. De kills in de video zijn ook best noob, backstabben, en met intervention 3x mis schieten voordat je je kill hebt.

Je kan beter je video renderen op HD 1080P en dan op youtube uploaden inplaats dan meteen via Cyberlink uploaden.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit kan zoveel beter.. Je zou meer montages op YouTube gaan kijken voor inspiratie. De kills in de video zijn ook best noob, backstabben, en met intervention 3x mis schieten voordat je je kill hebt.

Je kan beter je video renderen op HD 1080P en dan op youtube uploaden inplaats dan meteen via Cyberlink uploaden.

Ik weet het, deze is mislukt, maar ik zoek nog hoe ik stukken eruit knip... mss kan jij me dat zeggen? :)

Maar je kan hem in HD bekijken hoor, of kan ik via cyberlink in 1080 openemen? en hoe? :puh:

@IK wil enkel de killcams hebben i.p.v gameplay maar dat is het hem juist, ik wil weten hoe?

Bewerkt: door jordib12
Geplaatst:

met pinnalce studio 12 uiltimate is het vresleijk makkelijk om te doen

Geplaatst:

met pinnalce studio 12 uiltimate is het vresleijk makkelijk om te doen

Ok, ik heb deze ook gedowload, moet je dan bij scenes kijken?

Geplaatst:

als je ermee hebt opgenomen kan je makkelijk de lijntjes naar elkaar toetrekken bij bewerken/edit

Geplaatst:

Ik weet het, deze is mislukt, maar ik zoek nog hoe ik stukken eruit knip... mss kan jij me dat zeggen? :)

Maar je kan hem in HD bekijken hoor, of kan ik via cyberlink in 1080 openemen? en hoe? :puh:

@IK wil enkel de killcams hebben i.p.v gameplay maar dat is het hem juist, ik wil weten hoe?

Ik gebruik geen CyberLink. Met Sony Vegas Pro is het veel makkelijker in 1080p HD zetten of stukjes eruit knippen en in slow motion zetten.

Dit is een mooie video gedaan met Sony Vegas Pro 9

Geplaatst:

Ik heb die ook, maar hij vindt men dazzle niet...

Er komt op preview is turned off..

Hoe komt dat?

Geplaatst:

je moet we weten dat als je upload in 1080p maar opneemt met 460p dat het beeld niet mooier word want je hebt nog steeds evenveel pixels je moet gewoon gelijk goed opnemen anders zal het geen verschil maken

Geplaatst:

Ik krijg niks van beeld vij vegas pro, ik kan men dazzle niet aanduiden echt raar, wie gebruikt vegas pro 9?

Geplaatst:

Ik gebruik pinnacle studio 12 ultimate en daar lukt het goed mee want moet eerlijk zeggen dat het er niet echt als een montage uitziet meer een gameplay

Agree....

Ok, ik zal het dowloaden, linkje mss... :puh:

Zien jullie het zitten om nog es mee te doen binnen 2 weken ofzo?

Ja zeker :)

En Elas_123 ook! :puh:

Geplaatst:

Ik heb slecht nieuws!

M'n splitter waar m'n 2 gele draden opzaten is afgebroken, dus moet opzoek naar een nieuwe! :s

Weet iemand waar ik die kan vinden?

Geplaatst:

Wat wel jammer is aan dat filmpje van Jordi is dat in en uitzoomen in het begin, dat is nogal irritant. :{

@Hierboven: Je kan is kijken in een computerwinkel of in de mediamarkt misschien. :Y

@shotyoudie: Met wat voor capture card neem jij op?

Of is dat filmpje niet van jou? :?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...