eemgooglefinder Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 hallo, ik heb een laptop met de videokaart: NVIDIA GeFORCE G 103m ik speel al een tijdje gta san andreas. maar ik mod veel. soms werkt een mod niet en verwijder dan verwijder ik hem. maar deze keer heb ik alle mods enzo verwijderd, maar dan nog start mijn game niet op. kan iemand mij helpen:D Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Beste, Kan je iets duidelijker zijn ? Of zou je eens een screenshot kunnen maken ? En welke windows heb je ? Ik heb windows 7 en bij mij moet ik soms ook weg eens 2 keer klikken voordat het opstart M.v.g Reageren
eemgooglefinder Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 ik heb windows 7 home premium, als ik het spel opstart en op new game klik krijg ik geen laadscherm te zien hij sluit het spel dan af en dan krijg ik een scherm met gta sa.exe werkt niet meer Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 ik heb windows 7 home premium, als ik het spel opstart en op new game klik krijg ik geen laadscherm te zien hij sluit het spel dan af en dan krijg ik een scherm met gta sa.exe werkt niet meer En je hebt geen mods geinstalleerd ? Reageren
eemgooglefinder Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 ik heb windows 7 home premium, als ik het spel opstart en op new game klik krijg ik geen laadscherm te zien hij sluit het spel dan af en dan krijg ik een scherm met gta sa.exe werkt niet meer En je hebt geen mods geinstalleerd ? jawel, ik heb wel mods geinstalleerd maar gta natuurlijk wel eerst gedowngrade. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 ik heb windows 7 home premium, als ik het spel opstart en op new game klik krijg ik geen laadscherm te zien hij sluit het spel dan af en dan krijg ik een scherm met gta sa.exe werkt niet meer En je hebt geen mods geinstalleerd ? jawel, ik heb wel mods geinstalleerd maar gta natuurlijk wel eerst gedowngrade. Misschien heb je een mod geinstalleerd die niet werkt. Of misschien heb je meerdere mods geinstalleerd, maar als die samen in één game zitten zorgt dat voor een conflict. Ik zou het eerst eens proberen opnieuw te installeren, zonder mods. M.v.g Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.