ikt Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Hallo Iedereen heeft weleens op YouTube naar muziek zitten luisteren. Het jammere is vaak dat YouTube door auteursrechtenorganisaties liedjes als illegaal gaat bestempelen, en je daardoor vaak een alternatief -legaal- liedje hoort. En als je dan een goed liedje hebt, krijg je crapkwaliteit. Dus ja... Daarom: Grooveshark! 't is gratis (met reclame welliswaar), legaal (ze hebben toestemming enzo) en prima kwaliteit. Ik ken het pas 5 minuten, maar ik vind het al helemaal geweldig. http://listen.grooveshark.com/ Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Ik ben er even naar toe gegaan en het verbaast me hoeveel muziek er wel niet op staat. Ook een heleboel underground muziek als Paw en Mt Eden. Ook leuk dat ik gewoon Led Zeppelin in kan tikken zonder 13242346312 cover te krijgen in plaats van het nummer. Deze ga ik zeker onthouden! Bedankt voor de tip Ikt! Edit: Nu ik er wat langer op zit zijn er wel een paar vage dingen. Zoals de namen van sommige albums, net limewire. En sommige nummers zijn gewoon een stukje sneller of hoger dan ze oorspronkelijk horen. Bewerkt: 6 juni 2010 door Flashingdemon666 Reageren
Cabyon Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) OMG! Alle Donald Fagen songs! This is HEAVEN! EDIT: Waarom ik zo doe is omdat op YT er geen een was. Bewerkt: 6 juni 2010 door Cabyon Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Ik tik Hardstyle in en ik krijg al honderden zliedjes. Nice, deze ga ik ook onthouden. Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Ik moet zeggen dat ze vele artiesten hebben ja Ik zocht op Negativ (NL Rapper) en kreeg een paar resultaten, zeker de moeite waard om te onthouden ja Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Geweldige applicatie! En goede kwaliteit ook nog, even Audacity mee laten draaien dus. Super bedankt voor de tip, ikt! Reageren
Hayte Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Zou het willen gebruiken, als het op albums logisch was gesorteerd. Ik blijf bij Spotify. Reageren
Ferre Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Het aanbod is redelijk groot, maar het aanbod van het wereld wijde web is nog veel groter. Ik download liever dan dat ik stream, maar met dit soort diensten gaat het wel de goede kanten op. Als Grooveshark en Spotify groots worden dan heeft dit voordelen voor de industrie maar vooral voor de consument. Reageren
1974 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Eindelijk de Orginele versie van Victory - so they run gevonden. Kon em echt nergens vinden. alleen de 2004 versie . Bewerkt: 6 juni 2010 door 1973 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Zou het willen gebruiken, als het op albums logisch was gesorteerd. Ik blijf bij Spotify. Klik dan gewoon op de albums tag. Bovendien is dit vele male beter van Spotify. Je kan dit gewoon in je browser draaien en het zit ook vol met wat oudere muziek. En als je bij Grooveshark Led Zeppelin intikt krijg je ook gewoon Led Zeppelin in plaats van 3654354524 covers. En je kan oneindig luisteren. Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Dat is leuk ze hebben zelfs The Beatles, en ik merk duidelijk verschil met YT kwaliteit. Maar qua nummers mis ik niks met dit programma,Op youtube kan je ook gewoon al die liedjes vinden. 2/3 daarvan zijn dan wel covers van mensen die je niet kent, Maar dat neem ik voor lief. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Kan je deze muziek ook downloaden? Is wel handig voor onderweg lijkt me. Reageren
Hayte Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Zou het willen gebruiken, als het op albums logisch was gesorteerd. Ik blijf bij Spotify. Klik dan gewoon op de albums tag. Bovendien is dit vele male beter van Spotify. Je kan dit gewoon in je browser draaien en het zit ook vol met wat oudere muziek. En als je bij Grooveshark Led Zeppelin intikt krijg je ook gewoon Led Zeppelin in plaats van 3654354524 covers. En je kan oneindig luisteren. Dan staan ze niet op de juiste volgorde, en heb je er allemaal andere versies tussen staan. Ik geef toe, Spotify is niet perfect, en ik merk dat het de laatste tijd een beetje last heeft van licentie dingen (bijvoorbeeld het nieuwste Pendulum album, wat er maar half op staat, misschien dat het op de engelse versie wel in het geheel op staat), maar ik blijf het geweldig vinden. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 (bewerkt) Staan inderdaad veel nummers op; bedankt voor de site! EDIT; TOM WAITS INVASIE! Yes! Bewerkt: 26 juni 2010 door Amfetamientje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.