GTAisgang Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 hoi ik wilde van die alice scripts in mijn iv zetten alles gedaan zoals moet, en als ik hem wil starten staat er: GTA IV werk niet meer! kan iemand mij helpen, desnoods maak ik een filmpje Reageren
Fezz Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 probeer GTA IV eens als administrator uit te voeren. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Ja, probeer eens via de ADMINSTRATOR uit als je Vista hebt, De Asi loader doet het bij mij prima. Maarja... maak eens een filmpje wat je precies krijgt, Reageren
Fezz Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Dat zij ik al @ hierboven. Nog een paar dingen kunnen zijn. Heb je wel de goede Asi loader met de goede patch. Misschien ligt het aan de mod? Reageren
GTAisgang Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 bedankt, het werk als ik hem op administratie uitvoer thanx people Reageren
GTAisgang Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 voor ik het vergeet, als ik alice.asi en de alice map erin plaatst start hij wel maar doen de mods het niet maar als ik de overige 3 bestanden erin doe zouden ze het wel moeten doen maar dan start mijn iv niet meer (ook als ik iv start als administator) Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 voor ik het vergeet, als ik alice.asi en de alice map erin plaatst start hij wel maar doen de mods het niet maar als ik de overige 3 bestanden erin doe zouden ze het wel moeten doen maar dan start mijn iv niet meer (ook als ik iv start als administator) duidelijker aub, hier snap ik niks van Reageren
Fezz Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Hij heeft de loaders, die doen het. Maar als hij de mods toevoegd, doet ie het niet meer. De mods zijn waarschijnlijk niet compatible met je patch. Reageren
GTAisgang Geplaatst: 19 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 oh, dan zal ik mods voor mijn versie zoeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.