jenske94 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) hey, heb net gta iv ge installeert omdak ik windows 7 op m'n pc gezet dus ik heb op xp nog gta iv gespeelt maar na het installeren heb ik windows live en social club en heel die zak gedownload en als ik gta wil opstarten komt er op: Iemand die me kan helpen? Bewerkt: 6 juni 2010 door jenske94 Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Mijn eerste ingeving zegt: GTA IV opnieuw installeren. Reageren
jenske94 Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Mijn eerste ingeving zegt: GTA IV opnieuw installeren. ik denk niet dat het daaran kan liggen omdat hij nog maar ge installeert is? kan ik dan al iets fout gedaan hebben Bewerkt: 6 juni 2010 door jenske94 Reageren
jenske94 Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Niemand die een oplossing weet? Reageren
Casss Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Ziet er uit als een installatie fout, installeer GTAIV opnieuw en kijk of er beschadigingen/krassen op je CD zitten. Reageren
jenske94 Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Ziet er uit als een installatie fout, installeer GTAIV opnieuw en kijk of er beschadigingen/krassen op je CD zitten. ok bedankt allemaal Reageren
Leo_Holster Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Ziet er uit als een installatie fout, installeer GTAIV opnieuw en kijk of er beschadigingen/krassen op je CD zitten. ok bedankt allemaal Is geen installatie fout. Niet dat ik weet in ieder geval. Ik kreeg precies dezelfde melding als jouw. Nadat ik een windows live account had gemaakt en geïnstalleerd kon ik het spel gewoon spelen. Hoop dat dit helpt Reageren
Casss Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Ziet er uit als een installatie fout, installeer GTAIV opnieuw en kijk of er beschadigingen/krassen op je CD zitten. ok bedankt allemaal Is geen installatie fout. Niet dat ik weet in ieder geval. Ik kreeg precies dezelfde melding als jouw. Nadat ik een windows live account had gemaakt en geïnstalleerd kon ik het spel gewoon spelen. Hoop dat dit helpt Installatie fout dus. Windows Live wordt mee geinstalleerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.