Kloep Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Hey, Ik probeer er al een paar dagen achter te komen hoe je in dit spel moet opslaan. Ik heb al geprobeerd om een kampje op te zetten en daar te gaan slapen, en ook slapen in een savehouse. Toch blijf ik maar dezelfde missies moeten doen. Niet dat de eerste missies niet leuk zijn, maar op een gegeven moment wil je ook wel weer eens verder. Kan iemand me vertellen hoe je moet opslaan? Want de automatische opslagfunctie werkt ook niet bij mij (of moet je die nog ergens aanzetten? ). Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Automatisch opslaan doe je zo: Start/pauze >>> Options >>> CONFIG >>> Autosave (on) Dit is dus de manier om autosave aan te zetten. Bewerkt: 6 juni 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Hmm.. Dus je doet een missie, slaat op en dan mag je na het laden die missie opnieuw doen? Ik zou eens een nieuw spel starten of de disk schoonmaken, want dat lijkt me niet goed. Of je moet eens proberen te laden onder start->game-> load. Reageren
Kloep Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Automatisch opslaan doe je zo: Start/pauze >>> Options >>> CONFIG >>> Autosave (on) Dit is dus de manier om autosave aan te zetten. Deze staat al aan, maar hij werkt op de één of andere manier niet. Hmm.. Dus je doet een missie, slaat op en dan mag je na het laden die missie opnieuw doen? Ik zou eens een nieuw spel starten of de disk schoonmaken, want dat lijkt me niet goed. Of je moet eens proberen te laden onder start->game-> load. Als ik een game load, krijg ik een oude game. Bij het opslaan krijg ik geen melding dat het is opgeslagen. Is dit wel de bedoeling? Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Wat je misschien doet, is het scherm wegdrukken. Als je naast een bed staat en je drukt op driehoekje/Y, dan krijg je een scherm waar 3 slots op staan. Je moet dan gewoon X/A drukken en dan nog een keer X/A, voor de waarschuwing dat je 'm overschrijft. Eigenlijk de hele tijd X/A indrukken. Reageren
Kloep Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Hmm, ik weet niet wat het probleem was, maar als ik voorheen op het driehoekje klikte, kreeg ik daarna geen scherm meer. Ik ging er dus vanuit dat het was opgeslagen. Nu krijg ik wel een scherm, en heb ik het opgeslagen. Ik hoef nu eindelijk niet meer die Race van Bonnie te winnen, die op een gegeven moment (na 10 keer doen) erg makkelijk wordt. Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Haha Geduld is een schone zaak. Het spel slaat op als je in de linker bovenhoek Saving... ziet staan. En dat zie je als je de autosave hebt ingeschakeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.