Jump to content

GTA iv heeft problemen met RGSC


Terorist-Kevin

Recommended Posts

Hallo

Ik heb een paar dagen geleden de snow mod voor GTA iv geïnstalleerd. Eenmaal in game kwam ik er achter dat ik nog lang niet klaar was met installeren, ik zag dat het nog heel veel was en dus installeerde ik GTA iv opnieuw om van de mod af te zijn. Na de installatie lukte het na verschillende dingen te doen aan RGSC de game op te starten. Alleen vandaag wou dat niet meer zo graag lukken, dus ik heb de game weer opnieuw geïnstalleerd. Nu zit het probleem weer in RGSC, ik dacht: " ow gewoon opnieuw installeren en t' is gefixt". Bij het opnieuw installeren vraagt RGSC om Windows XP service Pack 2 te installeren, alleen ik geloof dat die al is geïnstalleerd. Ik heb toen alsnog geprobeerd de service Pack te installeren maar dit lukt ook niet omdat ik Windows 7 heb! Heeft iemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer minimaal patch 1.0.6 of hoger (1.0.7 aangeraden). Vanaf die patch is RGSC niet meer nodig om GTA IV te spelen. Dan zou je probleem opgelost moeten zijn.

Start GTA dan wel via een snelkoppeling naar LauhchGTAIV.exe in de GTA IV rootmap.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stuur zo meteen mijn rekening nummer wel even in een PB, dan handelen we het gelijk af! ^_^

Ehh, k' ben blut hoor! :puh:

Trouwens nog een klein vraagje? Is de server van RGSC en Windows Live uit de lucht geknald ofzo? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

nee bij werkt windows live gewoon

Ik denk eigenlijk dat m'n caps lock ofzo aan heeft gestaan bij het inloggen! :schater:

[Edit] Nee dit is niet het geval, ik kan trouwens nog steeds niet aanmelden bij RGSC. Hij zegt dan: "Social Club unavailable. Play Offline or try again." Alleen ik kan niet op play klikken! (alleen: "Play (Offline)"

Bewerkt: door Terorist-Kevin
Link to comment
Delen op andere websites

Het is hier niet op prijs gesteld dat je dubbelpost. Maar ontopic. heb je wel een account aangemaakt?

Ow sorry, k' zal er op letten!

Ja, ik heb hier voor zelfs GTA IV gespeeld maar ik kan wel nog een nieuw account aanmaken!

Ps. Ik denk zelf dat dit niet veel gaat uitmaken, omdat je gewoon niet op de knop "Play" kan klikken.

[Edit]

K' vind het maar raar hoor, internet explore heeft toch niks met een game te maken? Nou ja, als nog iemand dit heeft ga dan eventjes naar internet explore, klik op extra (boven in de menubalk) en zorg dat voor: "ofline werken" geen vinkje staat!

Bewerkt: door Terorist-Kevin
Link to comment
Delen op andere websites

Dat heeft het wel. Dat scherm als je IV wilt opstarten draait op de IE engine en die heeft dan internet nodig. En hij moet connectie hebben met internet.

Ahh, ik snap hem. Maar ik denk dat hier wel een slotje op mag! :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...