dutchboy112 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 Hey allemaal, Ik ben vandaag na lange tijd weer GTA IV gaan spelen althans dat was de bedoeling. als ik de game opstart met de 1.0.4.0 patch is er niets aan de hand tot dat ik me moet aanmelden voor GFWL en dan update ie hem automatisch naar 1.0.7.0 zo wat is hier aan te doen BVD, Dutchboy112 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 liveless zou het volgens mij verhelpen. Maar waarom wil je zonder Live spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 En wat is er mis met patch 1.0.7 dan? Die is weer beter dan 1.0.4. Als je die gewoon installeert kun je daarna weer aan de GTA. Kost hooguit 10 tot 15 minuten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dutchboy112 Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 liveless zou het volgens mij verhelpen. Maar waarom wil je zonder Live spelen? nou dat maakt mij niet zoveel uit maar het probleem is als ik dan GFWL opstart dan download ie het automatisch terwijl de mods die ik op GTA IV heb staan niet verder dan de 1.0.4.0 gaan en waar kan ik Liveless downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 en waar kan ik Liveless downloaden? Op het internet natuurlijk. Hierom precies te zijn. De instructies e.d. staan erbij vermeld. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.