hondamt5 Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2010 hey, kan iemand mij misschien helpen..? bij de missie Payback blijft gta hangen in het laadscherm. ik heb alle instellingen op low gezet maar dat helpt niet dus ik heb geen idee wat te doen.. -- Windows 7 Home Premium (x64) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2010 Heb je al geprobeerd om het spel op nieuw te installeren. En heb je het spel wel legaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2010 Nee, heeft ie niet. Dus helpen we je ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2010 (bewerkt) dus ik heb geen idee wat te doen.. Ik wel, koop een legale GTA 4 Bewerkt: 7 juni 2010 door grandtheftauto... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta-Z Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 hey, kan iemand mij misschien helpen..? bij de missie Payback blijft gta hangen in het laadscherm. ik heb alle instellingen op low gezet maar dat helpt niet dus ik heb geen idee wat te doen.. -- Windows 7 Home Premium (x64) Ik heb precies hetzelfde probleem bij dezelfde missie! En ik heb mijn exemplaar van gta 4 gewoon in de winkel gekocht hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neal07 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Hallo, ik had dat probleem ook en bij mij hielp het alles op low zetten ook niet. Wat bij mij wel hielp bij alle loadproblemen die ik tegen kwam in eflc was het volgende. begint de cutscene, drukte ik meteen op de windowslifeknop, de home knop op je toetsenbord kan ook, liet de cutscene uit spelen totdat het loaden begon, wachte nog ff 3/5 seconden en drukte dan de windowslifeknop weer in en het loaden stopte en ik kon verder. succes, mvg neal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.