Tim Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Geplaatst: 27 juni 2004 bij wapenmods zit nooit een readme bij (tenminste degene die ik tegenkwam) hoe kan ik deze toch installeren Reageren
Tim Geplaatst: 27 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2004 Welke wapenmod heb je? IK heb de maxpayne_2 wapen mod Reageren
Arjen Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Geplaatst: 27 juni 2004 Waarvan? Welke site? EDIT: Zit er een particle.txd bij? Als die erin zit moet je die in de models map gooien. (volgens de readme bij de matrix gun smoke :lol:) Reageren
Joriz Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Geplaatst: 27 juni 2004 ik ken wel de wapen mod van The Matrix: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=108 Reageren
Arjen Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Geplaatst: 27 juni 2004 Haha. Ik heb de Matrix mod er ff in gezet. Het lijkt wel erg nep. :lol: Maar wel geinig. Reageren
Eclipse Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 dat maakt toch niet uit...ik vind het wel leuk...maar als er een .ddf en een .txt file in die mod zit dan moet je hem toch vervangen met de gta3 img tool Reageren
roppie Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 dat maakt toch niet uit...ik vind het wel leuk...maar als er een .ddf en een .txt file in die mod zit dan moet je hem toch vervangen met de gta3 img tool je kan met de ultimaid trainer wapenmods activeren. TAB+1= thugstools TAB+2= porfessionaltools TAB+3= nuttertools Reageren
Ironfist Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 wat maakt dat uit? dat zijn cheats,geen mods <_< Reageren
Arjen Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 wat maakt dat uit?dat zijn cheats,geen mods <_< Ironfist99, niet zo streng doen! Hij is hier net, hij moet het allemaal nog even door hebben. Jij post ook wel eens onzin, dat doet iedereen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.