Jump to content

Mike Toreno

Blue Thunder

Recommended Posts

Als ik Mike Toreno uit die bus heb gehaald en we rijden in de limo van het vliegveld af verdwijnt de rode marker vlak voordat ik er doorheen kan rijden, hierdoor kan ik de missie niet afmaken..

Jah, ik cheat :) Zou dat daar door komen?

gelieve ook geen suffe opmerkingen over cheaten maken, ik vind het gewoon leuk om te spelen en die 100% boeit me niet :puh:

Delen op andere websites

Dus ge zit in de limozine...

En die rode marker is er niet..

De politi is er dan toch dus.. Op naar de Pay & Spray. Dan staat dat rood erweer :)

Ik zit idd in de limo maar er is geen politie te zien, ik heb het nu een keer of 10 gedaan en wordt een beetje gaar van het heen en weer rijden.

Ik ben ook al door de pay en spray gegaan (sterker nog, hydraulics op een limo zijn koel) maar nog steeds keert de marker niet terug.

Gewoon een meter of 10 voordat ik er ben verdwijnt ie

Delen op andere websites

Als ik Mike Toreno uit die bus heb gehaald en we rijden in de limo van het vliegveld af verdwijnt de rode marker vlak voordat ik er doorheen kan rijden, hierdoor kan ik de missie niet afmaken..

gelieve ook geen suffe opmerkingen over cheaten maken, ik vind het gewoon leuk om te spelen en die 100% boeit me niet :puh:

Hij moet tog ook verdwijnen? Krijg je wel politie achter je aan? Want daar zorgt die marker voor.

Delen op andere websites

Hij moet tog ook verdwijnen? Krijg je wel politie achter je aan? Want daar zorgt die marker voor.

is het juist de bedoeling dat je politie achter je bips aankrijgt :?

oh fuck... :)

lemme try brb

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...