Blue Thunder Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Als ik Mike Toreno uit die bus heb gehaald en we rijden in de limo van het vliegveld af verdwijnt de rode marker vlak voordat ik er doorheen kan rijden, hierdoor kan ik de missie niet afmaken.. Jah, ik cheat Zou dat daar door komen? gelieve ook geen suffe opmerkingen over cheaten maken, ik vind het gewoon leuk om te spelen en die 100% boeit me niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Dus ge zit in de limozine... En die rode marker is er niet.. De politi is er dan toch dus.. Op naar de Pay & Spray. Dan staat dat rood erweer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Thunder Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Dus ge zit in de limozine...En die rode marker is er niet.. De politi is er dan toch dus.. Op naar de Pay & Spray. Dan staat dat rood erweer Ik zit idd in de limo maar er is geen politie te zien, ik heb het nu een keer of 10 gedaan en wordt een beetje gaar van het heen en weer rijden. Ik ben ook al door de pay en spray gegaan (sterker nog, hydraulics op een limo zijn koel) maar nog steeds keert de marker niet terug. Gewoon een meter of 10 voordat ik er ben verdwijnt ie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
shady Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 heb je ook die vrienden van toreno mee genomen ?? :huh: en weet je zeker dat het busje ontploft is probeer anders dan die healt cheat dat je auto weer heel word ofzow :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximo Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Als ik Mike Toreno uit die bus heb gehaald en we rijden in de limo van het vliegveld af verdwijnt de rode marker vlak voordat ik er doorheen kan rijden, hierdoor kan ik de missie niet afmaken..Jah, ik cheat Zou dat daar door komen? gelieve ook geen suffe opmerkingen over cheaten maken, ik vind het gewoon leuk om te spelen en die 100% boeit me niet Hij moet tog ook verdwijnen? Krijg je wel politie achter je aan? Want daar zorgt die marker voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Thunder Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Als ik Mike Toreno uit die bus heb gehaald en we rijden in de limo van het vliegveld af verdwijnt de rode marker vlak voordat ik er doorheen kan rijden, hierdoor kan ik de missie niet afmaken..Jah, ik cheat Zou dat daar door komen? gelieve ook geen suffe opmerkingen over cheaten maken, ik vind het gewoon leuk om te spelen en die 100% boeit me niet Hij moet tog ook verdwijnen? Krijg je wel politie achter je aan? Want daar zorgt die marker voor. is het juist de bedoeling dat je politie achter je bips aankrijgt oh fuck... lemme try brb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Thunder Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 damn... missie geslaagd.. wist ik veel dat je JUIST cops achter je ass moet krijgen ik had de copcheat gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.