GuitarGuy666 Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Als je wilt opslaan in GTA2 moet je geld betaalen . Hoe kom je het beste aan geld? Alfast bedankt: MVG: SGG Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Missies doen, mensen doodrijden en dingen opblazen. Reageren
daanverheijke Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 uhm als je goed met tanks om kan gaan dan gewoon dingen plat rijden tip rij op drukke plaatsen waar veel mensen lopen verdien je het meeste geld (vind ik dan) DMZL daan Reageren
Dotz Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) GTA2 heeft mij nooit zo geboeid als GTAI. Dit wist ik van GTA1, wellicht zo'n bug ook bestaat voor GTA2? Je kan natuurlijk ook gewoon de missies doen, cheaten of met een wagen over het trottoir rijden en daar alle mensen omver rijden. Bewerkt: 8 juni 2010 door Dotz Reageren
7ulian Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Op zich is het doen van missies wel veel sneller dan mensen doodrijden, ook wat minder een-tonig denk ik zo. Inderdaad kan je ook auto's vernietigen, als je ze naar een car-crusher brengt brengt het ook geld op en krijg je een bonus zoals wapens en fast-reload (geen geld, wel leuk). Maar vergeet er vooral ook niet gewoon lol in the hebben Reageren
xbox360kris Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 die video ziet er best komisch uit. vooral als zo een ventje hypa hypa! doorheen roept Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Lukt dat moet iedere auto? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.