rienie Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Hallo Ik heb een probleem met Red Dead Redemption. Ik heb namelijk alle acht hideouts binnen 24 uur verovert. Maar ik krijg mijn outfit niet. En als ik op social club kijk staat er dat ik er maar éen heb gedaan? Reageren
vice infernusX Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Bedoelen ze bij deze opdracht dat je alle hideouts binnen 24 uur moet veroveren want ik heb er al een paar Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Dit gaat toch pas na de storyline, en moet het niet binnen de 24 uur ingame tijd? Reageren
madviper Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Op Social club moet je niet kijken, die loopt hopeloos achter. Plus kan je pas deze outfit vrijspelen als je helemaal met de story line missies klaar bent en je hebt hem in je menu staan om vrij te spelen. Reageren
rienie Geplaatst: 8 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Social Club laat nu eindelijk alles goed zien. Maar ik heb dat outfit niet . Maar ik heb de storyline uitgespeeld. Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Social Club laat nu eindelijk alles goed zien. Maar ik heb dat outfit niet . Maar ik heb de storyline uitgespeeld. ben je doodgegaan toen je de hideouts aan het doen was ? als je doodgaat dan moet je weer overnieuw beginnen. Reageren
Hayte Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Social Club laat nu eindelijk alles goed zien. Maar ik heb dat outfit niet . Maar ik heb de storyline uitgespeeld. ben je doodgegaan toen je de hideouts aan het doen was ? als je doodgaat dan moet je weer overnieuw beginnen. Liar, dat is alleen zo voor de Multiplayer challenges. Het enigste wat je hoeft te doen is de 8 amerikaanse hide-outs te doen binnen 24 uur GAME tijd (zo'n ander half uur in rl). Dood gaan maakt niet uit. Kijk hier voor extra tips. Reageren
viccard Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 ik ben niet doodgegaan en ik heb ze allemaal gedaan, en ik heb de storyline uitgespeeld: Ik heb hem gewoon! Alleen jammer dat ik over dat spel gesaved heb Nou ja, ik probeer het wel opnieuw Reageren
rienie Geplaatst: 8 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Is het 24 hours in-game tijd? Reageren
Hayte Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Is het 24 hours in-game tijd? Ja. Dat staat gelijk aan 1.5 uur echte tijd (volgens die site). Reageren
rienie Geplaatst: 8 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Daarom heb ik hem niet. Gelukkig heb ik nog een back-up save heb. Reageren
madviper Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 8 amerikaanse hide-outs Vaag ik kreeg hem al na 5 hide-outs Reageren
viccard Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Er zijn er toch maar 5... In ieder geval heb ik hem weer Reageren
vice infernusX Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Betekent dt dat als ik de U.S. Marshal outfit zal willen hebben im een nieuwe savegame moet maken en dan meteen nadat ik de eerste hide-out(in America) heb veroverd ik maar een halve uur ingame tijd heb om de anderen ook te veroveren of ik krijg dat pak niet. Want ik ben al lang met die hide-outs begonnen en ben nu in West-Elizabeth en heb ze nog niet eens allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.