viccard Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Zodra je Jack hebt, moet je alle hideouts overdoen om het pak te krijgen. Op je grote echte kaart staan ze. Wel is er eentje(in rio bravo) die niet bestaat, Solomans folly volgens mij Reageren
vice infernusX Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Zodra je Jack hebt, moet je alle hideouts overdoen om het pak te krijgen. Op je grote echte kaart staan ze. Wel is er eentje(in rio bravo) die niet bestaat, Solomans folly volgens mij Dat is toch Fort Mercer En als je Jack bent moet je ze allemaal binnen anderhalf ingame uur behalen of je krijgt die outfit niet Reageren
PowerPats Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 outfit is zoiezo waardeloos, ik dacht dat je geen wanted level kreeg als je het draagt. Dus niet. politie komt nog steeds achter je aan. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 outfit is zoiezo waardeloos, ik dacht dat je geen wanted level kreeg als je het draagt. Dus niet. politie komt nog steeds achter je aan. Inderdaad je hebt weinig aan de nieuwe outfits maar om alle Achievements/Trophies te halen moet je wel elk outfit unlockt hebben. Reageren
Die Hard Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 (bewerkt) Zodra je Jack hebt, moet je alle hideouts overdoen om het pak te krijgen. Op je grote echte kaart staan ze. Wel is er eentje(in rio bravo) die niet bestaat, Solomans folly volgens mij Dat is toch Fort Mercer En als je Jack bent moet je ze allemaal binnen anderhalf ingame uur behalen of je krijgt die outfit niet Nee, Solomon's Folly is dat. En je moet ze allemaal binnen 24 uur ingame-tijd halen, en dat is evenveel als 1.5 uur in het echt. Bewerkt: 9 juni 2010 door Die Hard Reageren
jordycorba Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 ik had solomans folly niet eens gedaan de enigen die moeten zijn: pike's basin twin rocks fort mercer en tumbleweed Reageren
Hayte Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Solomon's Folly is ook niet nodig omdat die niet bestaat in de XBox 360 versie. En het zou natuurlijk een beetje oneerlijk zijn als de PS3 mensjes meer moeite moeten doen voor dezelfde outfit Reageren
vice infernusX Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Dus... Ik kan de Marshal outfit niet meer halen in mijn savegame Ik voel me graag verhevener boven de wet Reageren
madviper Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 ik had solomans folly niet eens gedaan de enigen die moeten zijn: pike's basin twin rocks fort mercer en tumbleweed Gaptooth bridge toch ook? En als je Jack bent moet je ze allemaal binnen anderhalf ingame uur behalen of je krijgt die outfit niet Het is echt wel te doen. Sta je in blackwater ga je eerst naar Pike's basin, dan naar Twin Rock,s Fort Mercer, Gaptooth bridge en dan als laatste Tumbleweed, zo heb ik het gedaan en het ging allemaal vrij rap. Reageren
viccard Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Tis gewoon leuk om die dingen te hebben Eigelijk is het best makkelijk om ze allemaal te halen binne 1,5 uur. mij lukte het in een minuut of 40 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Ik heb nog een vraag, kan je ook beginnen vanaf bijvoorbeeld 5 uur tot 5 uur, of moet je persé van 12 uur tot 12? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Ik heb nog een vraag, kan je ook beginnen vanaf bijvoorbeeld 5 uur tot 5 uur, of moet je persé van 12 uur tot 12? Je kan beginnen wanneer je maar wilt. Reageren
jordycorba Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 (bewerkt) de tijd maakt niks uit als je ze maar alle 7 doet! outfit is zoiezo waardeloos, ik dacht dat je geen wanted level kreeg als je het draagt. Dus niet. politie komt nog steeds achter je aan. gebruik de de bureau outfit dan kan je geen wanted krijgen zelfs niet als je andere agenten vermoord(en de bounty die je had wordt weggegooid als je het pak aantrekt) Bewerkt: 20 juni 2010 door jordycorba Reageren
Die Hard Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 de tijd maakt niks uit als je ze maar alle 7 doet! Alle 5 bedoel je. Twin Rocks, Gaptooth Breach, Tumbleweed, Pike's Basin en Fort Mercer. Reageren
Hayte Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Dus... Ik kan de Marshal outfit niet meer halen in mijn savegame Ik voel me graag verhevener boven de wet Juist wel. Je moet de storyline hebben uitgespeeld om deze outfit te behalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.