iefen Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 ik heb een 24" beeldscherm maar hij is een beetje vies gewoon van sap dat in appel zit of die shit dat dat een beetje spuit als je dr in bijt maar me scherm is dus nu vies en als hij uit staat zie je ook lichtere delen op mijn scherm i.p.v helemaal zwart hoe maak ik dit schoon? Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Gewoon een vochtig doekje en dan goed droog maken Reageren
jvj Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Gewoon een vochtig doekje en dan goed droog maken Zo'n vochtig brilpoetsdoekje. Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 brilledoekje werkt inderdaad goed, door de zachte vezels. je kan er gerust wat glassex ofzo op doen, niet te veel, gewoon een beetje vochtig. Reageren
Casss Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Je moet in ieder geval niet met een druipend nat doekje gaan schoonmaken want dan krijg je kortsluiting. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) En er zijn natuurlijk op internet, en in elke computerwinkel ook specifieke doekjes te vinden voor deze doeleinden . Bewerkt: 8 juni 2010 door Fiegel5 Reageren
Casss Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 En er zijn natuurlijk op internet, en in elke computerwinkel ook specifieke doekjes te vinden voor deze doeleinden . Dát is pas geldafzetterij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.