Tha Real G. Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 True Crime:New York City We vroegen ons al langer af in welke stad de nieuwe True Crime zich zou afspelen. Activision lanceerde zelfs een wedstrijd waarin men een gokje kon doen op de stad die als decor zal dienen. De winnaar van deze wedstrijd heeft alvast op New York gegokt. De 'Guess The City Contest' eindigde op 16 juni 2005 en nu heeft men dan ook bekend gemaakt in welke stad het nieuwe hoofdpersonage Marcus zijn gangetje zal gaan. New York is de setting van de nieuwe game. Zoals al eerder gezegd is Nick Kang gedumpt en komt de afro-amerikaanse Marcus in zijn plaats. True Crime: New York City zal ook veel harder en geweldadiger zijn dan zijn voorganger. Dit merkt men meteen aan de hand van de op The Punisher geïnspireerde ondervragingsscenes. Je kunt iemand informatie ontfutselen door bijvoorbeeld hun hoofd in een oven te steken. Voorts zal je nu ook gebruik kunnen maken van motors om je zo een weg te bannen door New York. bron:gunk.be Aan de info te zien lijkt het spel wel leuk afwachten wat het word Reageren
Trax Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Ben benieuwd of hij nu ook menselijk kan gaan lopen ipv iemand die een gasfles in z'n reet heeft en gebroken benen -_- Was wel een grappige, realistiche game trouwens, die eerste. Zal hem vast wel gratis kopen. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 hoop dat ze de gameplay aanpassen want deel I viel vies tegen. ook dat je op andere manieren info kan ontfutsellen lijk mij heel erg leuk. we wachten af, Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Nou het eerste deel vond ik maar saai. Maar kijken wat dit word. Reageren
Trax Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Plaats trouwens voortaan het topic in het goede subforum ... Moved Reageren
-R-R- Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 True Crime was niks, ik hoop dat True Crime:New York City daar verandering in kan brengen. Reageren
Yohan Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 New York.. Hopelijk een beetje grimmige setting, en me mening over de True Crime game vind je hier .. Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Screens bron:gunk.be Deze week hebben we jullie al laten weten dat de nieuwe True Crime plaats zal vinden in New York. Hier geven we nog wat screens vrij. In de bekendmaking van deze week hebben we jullie ook al wat meer laten weten over de game zelf. Op de screens zie je nu dat je daadwerkelijk motors zal kunnen gebruiken om je te verplaatsen doorheen de stad, maar je ziet dat de ondervragingstechniek door het hoofd van de ondervraagde in een oven te steken nu ook een staartje heeft gekregen. Het gebruik van allerlei keukenapparatuur is blijkbaar zeer in trek... Ze zien er veelbelovend uit Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 true crime is niks aan, ik heb liver gta san andreas ofzo Reageren
Yohan Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Woow een marteling door iemands koop op het gasfornuis te drukken... :lol: En die motor ziet er ook strak uit.. Reageren
Synchro Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Ik ga hem zeker kopen. Ik vond True Crime street of LA ook leuk Reageren
Shorty_D Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 ziet er goed uit deel 1 heb k ook maja die kan k niet spelen *zucht* maja GTA SA blijft favoriet Reageren
Time Fighter Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 Ziet er wel een mooie game uit. Maar ik denk niet dat hij beter dan gta san andreas word. B) Reageren
Dri3s Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Ik had True Crime: Street of LA eens gehuurd en vond het spel wel leuk hoor maar je bent het vlug beu gespeeld (mijn mening). Anders wel mooie graphics. Ik denk wel niet dat hij beter dan SA word. Bewerkt: 3 juli 2005 door SayHello! Reageren
Warrior Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Ik had True Crime: Street of LA eens gehuurd en vond het spel wel leuk hoor maar je bent het vlug beu gespeeld (mijn mening). Anders wel mooie graphics.Ik denk wel niet dat hij beter dan SA word. misschien word ie wel beter dan SA hij is wel later ontwikkeld alleen ik vond TC SOL nie meer leuk toen je tegu die demonenmoes vegtu Bewerkt: 5 juli 2005 door gta sa rulezzzzzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.