Jump to content

Raar probleem met Firefox op GTAForum


Basssss

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik heb sinds een aantal dagen een rare bug met Firefox, echter alleen op GTAForum. Bovenaan elk topic staat een enorme zwarte balk en onderaan staat een dubbele pagina-zoekbalk en een raar schermpje wat lijkt op die van een gallery die aan het laden is. Daarnaast doen spoilers het niet, wat kijken of ik door ben in het Populairste Lid contest erg moeilijk maakt. :puh:

Pictures:

naamloos1-1.jpg

naamloos2-11.jpg

Dit is de versie Firefox die ik gebruik:

naamloos3-2.jpg

Ik heb XP op een Acer laptop. Het vreemde is dat ik hier nog niemand anders over hoorde, dus vandaar dat ik het hier neer zetten. Want volgens mij ligt het niet helemaal aan GTAForum. Ik kreeg al als tip om Firefox te herstarten, maar dat heeft geen enkel effect en het probleem komt gewoon terug.

Heeft iemand enig idee wat dit probleem veroorzaakt en hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt! :)

Basss.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je mededelen dat je door bent gegaan naar ronde 2! :bier:

Over je probleem: Misschien helpt het als je Firefox even opnieuw installeert. Pak dan gelijk de nieuwste versie, maar die heb je nu ook al waarschijnlijk. Kijk ook eens of je dit probleem ook hebt in Internet Explorer of Google Chrome.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is niet in Internet Explorer, maar toen ik die even uitprobeerde had ik er al gelijk genoeg van... Traag rotprogrammaatje. :kots: En Chrome heb ik niet. Maar als ik hem herinstalleer, raak ik dan m'n instellingen kwijt of niet? :(

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ik hem herinstalleer, raak ik dan m'n instellingen kwijt of niet? :(

Poeh, dat zou ik niet weten. Je bent dan in ieder geval wel je alle eventueel geïnstalleerde add-ons kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kon je je instellingen wel opslaan, al dan niet met behulp van een apart programma. VWO-er heeft volgens mij in het verleden Firefox opnieuw moeten installeren, maar hij behield zijn instellingen en favorieten. Ik zal hem eens commanderen vragen om even tekst en uitleg te geven. :)

Versie 3.6.3 is trouwens wel de laatste stabiele versie, dus daar ligt het niet aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot uw dienst, mijnheer! of een andere begroeting die hier van toepassing is

ThunderCover heeft gelijk, ik heb in het verleden Firefox eens geherinstalleerd. Ik heb destijds ook mijn instellingen, bladwijzers, plug-ins opgeslagen door middel van het programma MozBackup (werkt ook met de laatste versies, wordt nog steeds geüpdatet). Je kunt het zowel als programma downloaden, of als stand-alone versie (houdt in dat je het niet hoeft te installeren en dus ook gewoon van je USB-stick kan laden). Ik meende mij echter te herinneren dat een verwijdering van Firefox niet je profiel (daarin staan je instellingen e.d. van Firefox opgeslagen) verwijdert, ik kan er naast zitten.

Succes Bas met je probleem, klop gerust aan als je een vraagje hebt. Dag Thunder, ik ga weer weg uit jouw hokje! :cya:

VWO-er

>>> Door Thundercover: smiley_dog.gif<<<

>>> Door VWO-er: Moet je m'n bericht nou weer bevuilen!?<<<

>>> Door Thundercover: Lekker blijven plakken! :tu:<<<

>>> Door VWO-er: avapritt_normal.jpg<<<

>>> Door Thundercover: Smile! We staan in Quote van de Maand! :)<<<

>>> Door VWO-er: Mag ik alle stemmers bedanken? Zonder jullie was het nooit gelukt!<<<

>>> Door Flitskikker: Hé! Dit is ook een beetje mijn hokje. :cry: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

De balk is er nog steeds na herinstalleren. :( Ligt het misschien aan de add-ons?

Ik heb deze:

  • AutocompletePro 1.11
  • Clippings 3.1.1
  • Java Console 6.0.13
  • Java Console 6.0.15
  • Java Console 6.0.20
  • Java Console 6.0.17
  • Java Quick Starter 1.0
  • Microsoft .NET Framework Assistant 1.2.1
  • Norton IPS 1.0
  • Norton Toolbar 3.7.2
  • OpenMedSpel 1.0.8 (Schijnt niet compatibel te zijn, maar werkt gewoon.)
  • Personas 1.5.3
  • Resizeable Textarea 0.1d (Schijnt ook niet compatibel te zijn, maar werkt ook gewoon)
  • VideoGet Firefox extension 1.4

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...