Jump to content

iPhone 4


Cylas

Recommended Posts

Een blik op de iPhone 4

Nóg beter dan de vorige

08 juni 2010 | Jeroen Geuens

Zuchten van opwinding weerklonken luid op de Worldwide Developer-conferentie in San Francisco. Apple-topman Steve Jobs stelde er immers zijn jongste telecomkind voor: de iPhone 4.

De vernieuwingen in deze versie van de fruitige telefoon zijn legio:

* FaceTime: met een druk op de knop voer je gemakkelijk videogesprekken. Wissel snel tussen de voorste of de achterste camera door op het scherm te tikken.

* Retina Display: "het meest levendige hogeresolutiescherm ooit", met een resolutie die vier keer zo hoog is als bij vorige iPhoneversies.

* Multitasking: wissel snel tussen verschillende applicaties zonder de prestaties van de telefoon of de batterij te beïnvloeden.

* Video opnemen en bewerken in HD: neem snel video op in HD dankzij de ingebouwde camera met lichtsensor en led-licht. Bewerk je creatie daarna rechtstreeks in de applicatie iMovie.

* 5 megapixelcamera met led-flash: dankzij de lichtsensor neem je zelfs bij weinig licht prachtige foto's. De extra camera aan de voorkant van de telefoon maakt het trouwens erg makkelijk om zelfportretten te maken.

Voor de technische details van dit bejubelde technologiewonder surf je naar de specificatiepagina van Apple.

apple_iphone4_01.jpg

bron: ZDnet.be

Hij ziet er wel aardig uit en misschien koop ik 'm wel als ie niet te duur is en ik er prepaid op kan zetten.

Cylas

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    6

  • Grand Theft Auto TOM

    4

  • Mania-92

    3

  • End Of The Riot

    3

Ondanks het feit dat ze steeds maar weer iets nieuws moeten verzinnen, is Apple er naar mijn idee toch weer in geslaagd om een geweldige telefoon te maken. Dat hoekige design is wel wennen, maar alle nieuwe functies zijn geweldig! Helaas is mijn vorige mobiel gestolen, dit lijkt me een waardige opvolger :D Al hoewel ik denk dat deze nog sneller gejat zal worden xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had 4 weken geleden ook al foto's op mijn profiel van de 4G, toen van een site genaamd Gizmodo ofzoiets. Een gast van Apple had 'm, en toen raakte hij 'm kwijt in een cafe, en toen heeft de vinder hem aan Gizmodo verkocht voor 5000 dollar als ik het goed heb.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ha dan loont het toch om te wachten, veel van mijn vrienden hebben een iPhone en ze zeiden tegen mij ook dat ik er eentje moest halen, En ik was bijna overgehaald. Maar nu wacht ik gewoon lekker op deze. Als het niet te duur is tenminste.

Link to comment
Delen op andere websites

* FaceTime: met een druk op de knop voer je gemakkelijk videogesprekken. Wissel snel tussen de voorste of de achterste camera door op het scherm te tikken.

Pas bij de aankoop van je Iphone 4 merk je pas dat dit alleen werkt als je van Iphone 4 naar Iphone 4 belt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hij ziet er wel aardig uit en misschien koop ik 'm wel als ie niet te duur is en ik er prepaid op kan zetten.

Cylas

Dat kan je eerlijk gezegd denk ik wel vergeten.

OT:

Mooi ding, maar wel duur. Terwijl ik juist een wat goedkoper mobieltje met 1-jarig abo wilde. Ik twijfel nu echt welke ik zal nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ow, Apple heeft weer een product uitgebracht met functies die redelijk nutteloos zijn en maar de helft van de mensen serieus gaat gebruiken. Die moet ik hebben! :)

Geniaal, beter had ik het niet kunen verwoorden.. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Echt een gave telefoon! :D Ik heb nog altijd de iPhone 3G en ik ben van plan die te gaan verkopen of te ruilen tegen een iPhone 4. :Y

Hoe ben je van plan een verouderde Iphone 3G te ruilen tegen een gloednieuwe Iphone 4 op een legale manier? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Echt een gave telefoon! :D Ik heb nog altijd de iPhone 3G en ik ben van plan die te gaan verkopen of te ruilen tegen een iPhone 4. :Y

Hoe ben je van plan een verouderde Iphone 3G te ruilen tegen een gloednieuwe Iphone 4 op een legale manier? :7

Marktplaats... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op marktplaats al een aantal van dezelfde advertenties zien staan. Dus voor hun dezelfde vraag. :7

En dus jij denk laat ik dat maar ook doen :7

Ik denk echt dat niemand zijn 4G gaat ruilen tegen een Iphone 4 :cab:

Ontopic:

Het is een mooi apparaat, maar ik zou zelf geen Iphone kopen. Ze zijn echt veel te duur als je nagaat wat de Iphone allemaal kan.

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...