Jump to content

iPhone 4


Cylas

Recommended Posts

De iphone 4 staat nog niet op markplaats. Ook al stond hij er op, dan gaat niemand hem

ruilen tegen een 3G.

Maar even over de iPhone: Ik ben het eigenlijk wel met Hayte eens. Er zitten een heleboel

nutteloze dingen op. Ook wordt hij waarschijnlijk nogal duur. Ik ga hem dus niet kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    6

  • Grand Theft Auto TOM

    4

  • Mania-92

    3

  • End Of The Riot

    3

Ik heb straks met mijn ouders overlegt en ik mag gewoon zonder problemen er zelf een kopen. :D Ik heb al genoeg geld, maar ik wacht een paar weekjes tot maandjes (tot na me verjaardag denk ik) en dan neem ik een abonnement. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De Iphone 4 schijnt een groot probleem te hebben met de ontvangst, maar dat is nooit opgelost omdat het ten koste zou gaan van het design, naar het schijnt.

Een antenne-expert van iPhone-fabrikant Apple waarschuwde directeur Steve Jobs vorig jaar al over het ontvangstprobleem dat de iPhone 4 plaagt. Dat meldt financieel persbureau Bloomberg op basis van bronnen dichtbij Apple.

(Volledeig artikel is hier te lezen.)

Een mooi bling bling duur telefoontje maken, maar bellen kun je er amper mee. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dat kan je beter wachten op een iphone 4(Gs), maar ik hoorde dat ze vanaf deze winter de iphone 3Gs alleen nog maar in de 8 GB versie verkopen. :?

Duh, dat wordt nu de instap iPhone. Eerst was dat de 3G 8GB, maar die is nu 2 generaties ouder dus komt er een nieuwe vervanger voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit een iPhone gehad, toen nogwel een 3G. Prima ding, had er veel lol aan, maar Apple deed echt moeilijk toen ik hem liet vallen en er een grote barst in het scherm was. Ik had toen nog wel garantie, maar mijn iPhone werd niet vergoed. Jammer, 600 euro ervoor neerleggen, laten vallen en dan je geld vaarwel zeggen.

Da's 1 van de reden waarom ik hem niet koop. De 2de daarvan is: het is een telefoon met toeters en bellen, voor 999 euro nogwel. Dan koop ik toch liever een Samsung Wave of in die richting, dan nogwel met al die onnodige zooi, maar dan betaal ik wel een stuk minder. Ten derde kopen mensen een iPhone om ermee stoer te doen, omdat ze de beste phone op aarde hebben en het een peperdure blingblingtelefoon is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit een iPhone gehad, toen nogwel een 3G. Prima ding, had er veel lol aan, maar Apple deed echt moeilijk toen ik hem liet vallen en er een grote barst in het scherm was. Ik had toen nog wel garantie, maar mijn iPhone werd niet vergoed. Jammer, 600 euro ervoor neerleggen, laten vallen en dan je geld vaarwel zeggen.

Da's 1 van de reden waarom ik hem niet koop. De 2de daarvan is: het is een telefoon met toeters en bellen, voor 999 euro nogwel. Dan koop ik toch liever een Samsung Wave of in die richting, dan nogwel met al die onnodige zooi, maar dan betaal ik wel een stuk minder. Ten derde kopen mensen een iPhone om ermee stoer te doen, omdat ze de beste phone op aarde hebben en het een peperdure blingblingtelefoon is.

Waarom zou Apple een nieuwe iPhone of de reparatie van je iPhone betalen?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast, garantie geldt alleen als het apparaat defect raakt tijdens normaal gebruik. Je weet wel, bellen, opladen, etc. Niet op de grond laten vallen... Best wel logisch, als je er over nadenkt, niet?

Vind het ook best wel grappig dat mensen de iPhone gewoon kopen, omdat je dat hoesje er bijkrijgt waardoor het ontvangst probleem weg gaat. Mensen, ik wil geen telefoon die, om normaal te werken, 24/7 een condoom aan moet hebben. Dat is gewoon lame. Vooral als het kennelijk te verhelpen is met een simpele firmware update.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast, garantie geldt alleen als het apparaat defect raakt tijdens normaal gebruik. Je weet wel, bellen, opladen, etc. Niet op de grond laten vallen... Best wel logisch, als je er over nadenkt, niet?

Vind het ook best wel grappig dat mensen de iPhone gewoon kopen, omdat je dat hoesje er bijkrijgt waardoor het ontvangst probleem weg gaat. Mensen, ik wil geen telefoon die, om normaal te werken, 24/7 een condoom aan moet hebben. Dat is gewoon lame. Vooral als het kennelijk te verhelpen is met een simpele firmware update.

:schater: Die firmware update diende enkel om er voor te zorgen dat de iPhone het juiste bereik aangaf :7 De echte oplossing heb ik nog nergens gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast, garantie geldt alleen als het apparaat defect raakt tijdens normaal gebruik. Je weet wel, bellen, opladen, etc. Niet op de grond laten vallen... Best wel logisch, als je er over nadenkt, niet?

Vind het ook best wel grappig dat mensen de iPhone gewoon kopen, omdat je dat hoesje er bijkrijgt waardoor het ontvangst probleem weg gaat. Mensen, ik wil geen telefoon die, om normaal te werken, 24/7 een condoom aan moet hebben. Dat is gewoon lame. Vooral als het kennelijk te verhelpen is met een simpele firmware update.

Nee. In de wet staat dat je recht hebt op een deugdelijk product. En als je een telefoon van 999 euro normaal laat vallen mag je verwachten dat het scherm niet barst. En dus heb je nog gewoon garantie.

Probleem is alleen dat Apple daar natuurlijk onderuit probeert te komen, maar je moet gewoon flink doorzeiken en dreigen met verdere stappen. Dan krijg je zo'n dingen wel vergoed.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. In de wet staat dat je recht hebt op een deugdelijk product. En als je een telefoon van 999 euro normaal laat vallen mag je verwachten dat het scherm niet barst. En dus heb je nog gewoon garantie.

Probleem is alleen dat Apple daar natuurlijk onderuit probeert te komen, maar je moet gewoon flink doorzeiken en dreigen met verdere stappen. Dan krijg je zo'n dingen wel vergoed.

Ben ik het niet mee eens. Je hebt inderdaad recht op een deugdelijk product. Dus de telefoon moet doen waarvoor het gebouwd word, en moet niet zomaar kapot gaan. Maar het laten vallen valt imo onder nalatigheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...