Jump to content

iPhone 4


Cylas

Recommended Posts

Nee. In de wet staat dat je recht hebt op een deugdelijk product. En als je een telefoon van 999 euro normaal laat vallen mag je verwachten dat het scherm niet barst. En dus heb je nog gewoon garantie.

Probleem is alleen dat Apple daar natuurlijk onderuit probeert te komen, maar je moet gewoon flink doorzeiken en dreigen met verdere stappen. Dan krijg je zo'n dingen wel vergoed.

Ben ik het niet mee eens. Je hebt inderdaad recht op een deugdelijk product. Dus de telefoon moet doen waarvoor het gebouwd word, en moet niet zomaar kapot gaan. Maar het laten vallen valt imo onder nalatigheid.

Als je een telefoon van een flatgebouw afkegeld ben je inderdaad gewoon stom bezig. Maar een telefoon moet een val van broekzak hoogte gewoon overleven (hier en daar een krasje misschien, maar hij moet nog bruikbaar zijn), helemaal een telefoon van meer als 500 euro. Iedereen laat z'n telefoon wel eens uit z'n broek vallen, of bij het typen van een smsje of wat dan ook. Zo'n val moet een telefoon kunnen overleven en anders is hij gewoon niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    6

  • Grand Theft Auto TOM

    4

  • Mania-92

    3

  • End Of The Riot

    3

Als je een telefoon van een flatgebouw afkegeld ben je inderdaad gewoon stom bezig. Maar een telefoon moet een val van broekzak hoogte gewoon overleven (hier en daar een krasje misschien, maar hij moet nog bruikbaar zijn), helemaal een telefoon van meer als 500 euro. Iedereen laat z'n telefoon wel eens uit z'n broek vallen, of bij het typen van een smsje of wat dan ook. Zo'n val moet een telefoon kunnen overleven en anders is hij gewoon niet goed.

Bij normaal gebruik hoort je telefoon niet te vallen. Als je hem laat vallen is dat je eigen schuld en ga je niet zorgvuldig genoeg met je telefoon om. Dat er een heleboel nonchalante en/of onhandige mensen zijn die hun telefoons laten vallen betekent dat niet dat de fabrikant de reparatie moet van die telefoons moet vergoeden.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij normaal gebruik hoort je telefoon niet te vallen. Als je hem laat vallen is dat je eigen schuld en ga je niet zorgvuldig genoeg met je telefoon om. Dat er een heleboel nonchalante en/of onhandige mensen zijn die hun telefoons laten vallen betekent dat niet dat de fabrikant de reparatie moet van die telefoons moet vergoeden.

Bullshit. Stel, je bent aan het smsen en iemand loopt tegen je aan, je gsm valt op de grond. Wilt dat zeggen dat jij niet zorgvuldig met je gsm omgaat? Neen..

Ik vind iPhones bucht, je hebt veel betere apparaten voor minder geld. Een zakelijke/normale gebruiker heeft al die applicaties helemaal niet nodig.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Bij normaal gebruik hoort je telefoon niet te vallen. Als je hem laat vallen is dat je eigen schuld en ga je niet zorgvuldig genoeg met je telefoon om. Dat er een heleboel nonchalante en/of onhandige mensen zijn die hun telefoons laten vallen betekent dat niet dat de fabrikant de reparatie moet van die telefoons moet vergoeden.

Bullshit. Stel, je bent aan het smsen en iemand loopt tegen je aan, je gsm valt op de grond. Wilt dat zeggen dat jij niet zorgvuldig met je gsm omgaat? Neen..

Ik vind iPhones bucht, je hebt veel betere apparaten voor minder geld. Een zakelijke/normale gebruiker heeft al die applicaties helemaal niet nodig.

Eens. Ik ben erg zuinig met mijn apparaten, maar ik kon toch niet voorkomen dat mijn PSP van mijn bureau op de grond donderde. Gelukkig deed hij het nog wel.

Een iPhone zou ik best willen hebben, alleen is hij véél te duur. Een abbonoment is geen optie, want ik bel niet veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Bullshit. Stel, je bent aan het smsen en iemand loopt tegen je aan, je gsm valt op de grond. Wilt dat zeggen dat jij niet zorgvuldig met je gsm omgaat? Neen..

Ik vind iPhones bucht, je hebt veel betere apparaten voor minder geld. Een zakelijke/normale gebruiker heeft al die applicaties helemaal niet nodig.

Dan is degene die tegen je aanloopt aansprakelijk. Moet die maar beter uitkijken.

Edit:

Klik.

Zeer Amerikaans, een iets andere setting, (gedeeltelijk) gescript, maar het het komt op hetzelfde neer.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is degene die tegen je aanloopt aansprakelijk. Moet die maar beter uitkijken.

Edit:

Klik.

Zeer Amerikaans, een iets andere setting, (gedeeltelijk) gescript, maar het het komt op hetzelfde neer.

Dan nog moet een gsm van tegen de 700 euro een val kunnen overleven. Sorry hoor, maar als een gsm van 30 euro nog perfect werkt na een val moet een gsm van 700 euro dat zeker kunenn.

En volgens mij heb je je van link vergist..:7

Link to comment
Delen op andere websites

Dan nog moet een gsm van tegen de 700 euro een val kunnen overleven. Sorry hoor, maar als een gsm van 30 euro nog perfect werkt na een val moet een gsm van 700 euro dat zeker kunenn.

En volgens mij heb je je van link vergist..:7

Dat hoeft een telefoon imo helemaal niet. Apple adverteert niet met een telefoon die tegen een stootje te kunnen. Dat die van 30 euro dat wel kan door dat er minder fijne techniek in zit maakt niet uit. En ik vergis me niet in de link. Luister maar eens naar wat er gezegd wordt, of kan je geen Engels?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan nog moet een gsm van tegen de 700 euro een val kunnen overleven. Sorry hoor, maar als een gsm van 30 euro nog perfect werkt na een val moet een gsm van 700 euro dat zeker kunenn.

En volgens mij heb je je van link vergist..:7

Dat hoeft een telefoon imo helemaal niet. Apple adverteert niet met een telefoon die tegen een stootje te kunnen. Dat die van 30 euro dat wel kan door dat er minder fijne techniek in zit maakt niet uit. En ik vergis me niet in de link. Luister maar eens naar wat er gezegd wordt, of kan je geen Engels?

Je realiseert je wel dat de VS helemaal niets te maken heeft met Nederland? Daarnaast lijkt het mij vrij normaal dat je mag verwachten dat een telefoon een normale val overleeft. Als jij een telefoon 2 jaar gebruikt dan is de kans vrij groot dat hij tenminste 1x uit je handen valt, of van tafel, hoe voorzichtig je ook bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...