GTAKevin023 Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Ik hoorde de naam ''Van der Linde'' vallen in een gesprek met de sheriff. Wie is dat? En zie je John's zoon en vrouw in het spel? Ben ik wel benieuwd naar. Ik weet echt niet hoe het afloopt, wil ik ook niet weten maar ik vraag me alleen maar af, zie ik zijn zoon en zijn vrouw? Reageren
viccard Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Ja, je zult zijn vrouw en kind zien. Verder verklap ik niks ^^ Dutch van der Linde is een van de bandieten die je moet vangen Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 8 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Ja, je zult zijn vrouw en kind zien. Verder verklap ik niks ^^ Dutch van der Linde is een van de bandieten die je moet vangen Is het een Nederlander? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 "Dutch van der Linde: The name may also be a nickname like Irish and Welsh, as the surname "Van der Linde" is originally from the Netherlands." Waarschijnlijk wel ja. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 8 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 "Dutch van der Linde: The name may also be a nickname like Irish and Welsh, as the surname "Van der Linde" is originally from the Netherlands." Waarschijnlijk wel ja. Ik heb hem nu op DIT moment onder schot in de bank. Ik hoor niet echt een Nederlands accent in hem. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Hijzelf hoeft niet perse Nederlands te zijn, maar de generaties daarvoor wel. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) Van Der Linde is niet echt een typisch Amerikaanse naam. En als antwoord op de vraag of zijn gezin nog herenigd wordt: Ja dat gebeurd nog. Bewerkt: 8 juni 2010 door End Of The Riot Reageren
vice infernusX Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) Ik vind dat Van der Linde mischien niet echt een Nederlands accent heeft maar hij lijkt wel op een Nederlander vind ik Bewerkt: 8 juni 2010 door vice infernusX Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Alle (blanke) Amerikanen zijn feitelijk immigranten van Europa, dus het is niet wonderlijk dat er iemand is met een Nederlands achternaam. Zelfs nu heb je in Amerika heel veel mensen die een Nederlandse achternaam hebben. Reageren
viccard Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Dutch van der Linde heeft simpelweg Nederlandse voorouders Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Kan iemand een foto posten van de familie? Reageren
Die Hard Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 (bewerkt) Kan iemand een foto posten van de familie? De familie van Dutch van der Linde kom je niet tegen in het spel. De familie van John kan ik wel even opzoeken, ik zal mijn bericht zo edit'en. Edit: Abigail Marston Jack Marston kan ik niet vinden als hij jong is. Wel als hij ouder is, daarvoor moet je hier kijken. Bewerkt: 9 juni 2010 door Die Hard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.