Chikootje Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2010 hey iedereen, ik zou graag het bedrijf Printworks kopen,maar waar vind ik dat? txh voor een antwoord Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2010 De Printworks zijn op het hoofdeiland in Little Haiti, vlakbij Little Havana. Je kunt hem makkelijk vinden als je weet waar de bank is, de Printworks liggen er namelijk schuinachter. Het is een groot geelkleurig gebouw, met een groot plein erom heen. Meer info, WikiGTA. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chikootje Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 De Printworks zijn op het hoofdeiland in Little Haiti, vlakbij Little Havana. Je kunt hem makkelijk vinden als je weet waar de bank is, de Printworks liggen er namelijk schuinachter. Het is een groot geelkleurig gebouw, met een groot plein erom heen. Meer info, WikiGTA. oke,bedankt ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kitkauwgombal Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 (bewerkt) Little Haiti, vlak bij de bank;) >>> Door .Levi.: Vrij late reactie vind je niet? Het antwoord was namelijk al gegeven. Topic locked. PS: mocht je nog wat willen vragen, stuur mij dan even een pb.<<< Bewerkt: 22 augustus 2010 door .Levi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts