TekaLoca Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) Probleem Opgelost > (Probleem was: Ik had hotmail.com getypt in plaats van hotmail.be , dat was dus het probleem ) Xbox Live Profiel : CPLXflashteksz Add me aub want wil al me games eens in multiplayer proberen ! :D Bewerkt: 9 juni 2010 door GrandTheftAuto-Jooriie Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) Dat je e-mail daadwerkelijk onjuist is misschien, wellicht eens proberen met een andere e-mail of eens kijken of alle gegevens nog kloppen. Dus je wachtwoord en je mail moeten je daar dus juist ingeven. Om het simpel te houden: Je zit waarschijnlijk nu op MSN, die gegevens van die msn moet je correct overnemen naar je Xbox. En dan zou het geen probleem moeten zijn, en ik ga er vanuit dat het knopje boven Decline gewoon Accep is . Lukt dit niet, maak dan een nieuwe Windows Live account aan en geef je leeftijd boven de 18 jaar op, want kan later ook nog een probleem worden.. Bewerkt: 8 juni 2010 door Fiegel5 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Dat je e-mail daadwerkelijk onjuist is misschien, wellicht eens proberen met een andere e-mail of eens kijken of alle gegevens nog kloppen. Dus je wachtwoord en je mail moeten je daar dus juist ingeven. Om het simpel te houden: Je zit waarschijnlijk nu op MSN, die gegevens van die msn moet je correct overnemen naar je Xbox. En dan zou het geen probleem moeten zijn, en ik ga er vanuit dat het knopje boven Decline gewoon Accep is . Lukt dit niet, maak dan een nieuwe Windows Live account aan en geef je leeftijd boven de 18 jaar op, want kan later ook nog een probleem worden.. Eerst had ik al gedaan boven de 18 , maar dan moet je een credit card ding invullen , en dat heeft niemand hier. Wel mn stiefpa maar hij wil niet geven.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.