Jump to content

Geen surround in WMP 12


JayKay

Recommended Posts

Hallo, ik heb een Logitech X-540 5.1 surround set maar als ik muziek luister via WMP 12 dan speelt ie dat alleen af door de voorste 3 boxen en de subwoofer. Uit de 2 achterste speakers komt helemaal geen geluid.

De speakers doen het wel, want bij games en bij films komt er prima geluid uit. Ik heb ook al ff gegoogled en toen kwam ik uit op "speaker fill" aanzetten. Dit heb ik ook geprobeerd maar zonder resultaat helaas. Ook heb ik verschillende DSP plugins geprobeerd maar die zorgden er alleen maar voor dat het geluid ontzettend ging kraken. Voorheen had ik altijd XP op m'n pc staan (en dus een andere versie van WMP) en daar deed ie het wel altijd, maar nu heb ik Windows 7 met WMP 12 en daar doet ie het dus niet. Iemand nog oplossingen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook met mijn boxen dat één van de twee niet werkt, ik denk dat het aan windows 7 ligt, waarschijnlijk een bug in WMP12, maar zal hopelijk binnenkort wel gemaakt worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Waarom geef je WMP de schuld :cry: . Probeer eerst een andere media players te gebruiken (daar heb ik in je posts niets over gelezen). Als daar het geluid niet goed uit komt, zul je de goede drivers moeten installeren voor je moederbord/geluidskaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...