Jump to content

Takeshi's Castle


grandtheftauto...

Poll  

26 leden hebben gestemd

  1. 1. wat vind je van TC?

    • leuk
      10
    • saai
      3
    • stom
      5
    • grappig
      7
    • weird
      1


Recommended Posts

Vind het idioot dat ze TC primetime om 8 uur nu uitzenden, The Simpsons wat er eerst was was 1000 malen beter. Gewoon een manier van Comedy Central om dit programma in onze strot te duwen alleen omdat ze Ruben van de Meer ervoor gestrikt hebben.

Een aflevering ervan kijken is leuk, maar daarna word het meer van hetzelfde. En de grapjes zijn trouwens zeer flauw. :puh:

Nou ja, The Simpsons zijn vanaf het begin(als ik het goed heb) al om 8 uur gestart. Elke serie gaat er eens uit, en nu moeten The Simpsons het ontgelden, maar ik heb het zovaak gezien, en het is al zovaak uitgezonden, dat je de meesten al wel kent.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het idioot dat ze TC primetime om 8 uur nu uitzenden, The Simpsons wat er eerst was was 1000 malen beter. Gewoon een manier van Comedy Central om dit programma in onze strot te duwen alleen omdat ze Ruben van de Meer ervoor gestrikt hebben.

Een aflevering ervan kijken is leuk, maar daarna word het meer van hetzelfde. En de grapjes zijn trouwens zeer flauw. :puh:

En als de simpsons om 20:00 komt dan is het geen manier van CC om het in onze strot te duwen?

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldige humor hebben die Japanners. :schater: (Ik kijk het zo vaak als ik maar kan) ^_^

Oftewel, Ik vind het echt geweldig, Grappig, Leuk, En vooral vermakelijk, Om die stuntels te zien vallen. (Vooral met steentje springen!) :puh:

En alsof dat nog niet genoeg is, Zijn er ook nog 2 presentatoren die bij elke blunder heel nodig een droge opmerking moeten maken, Echt lachen met hun! :schater:

Om het progamma met 1 woord te omschrijving (Mijn mening natuurlijk) : GE-WEL-DIG! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

echt vet

ik zat vanavond te kijken en er is een nieuw spel

ik zal het is uitleggen

ze krijgen een kast groter dan hun zelf

en dan moeten ze een letter tekenene op een glad platvorm wat dus schuin omhoog loopt

als ze falen worden ze kletsnat gespoten

erg leuk om te zien :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Echt grappig om te zien, een nadeel is wel dat ze bijna nooit winnen (Zoals eerder genoemd). Maar ook het feit dat de commentators soms zo lang afdwalen van het onderwerp dat het niet meer leuk is. Ik heb liever dat ze leuk commentaar geven over het pleuren van die Japanners dan dat ze het een paar minuut lang hebben over het zuiden van Japan. :{

Helemaal mee eens, de presentatoren vinden zichzelf veel te grappig en daarmee verzieken ze imho de hele boel een beetje.. Er zitten wel leuke grappen en momenten tussen, maar ze gaan er te lang in door waardoor het gewoon irritant wordt.. Verder is het wel een leuk programma als je niks te doen hebt.. :puh:

Mee eens. Ook weten ze vaak niet eens waar het over gaat en lullen ze maar wat. Het hele programma heeft niks leuks en ik vindt het persoonlijk niks aan. Mijn standaard wegzap uurtje :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...